Fem una Tarragona sostenible i neta.
Resultats del procés participatiu de neteja
Resultats del procés participatiu de neteja
Resultats del procés participatiu de neteja
Resultats del procés participatiu de neteja
Resultats del procés participatiu de neteja
Procés participatiu
L'Ajuntament de Tarragona ha dut a terme un procés participatiu amb l'objectiu de valorar com la ciutadania, d'una banda, i els grans generadors de residus i els agents del territori, d'una altra, percebeu el servei actual en matèria de recollida de residus, neteja viària i platges i gestió de deixalleries.
Actuacions realitzades
ENQUESTES |
Percepció del servei i propostes de millora. |
739 participants |
PUNTS INFORMATIUS |
Difusió del procés i recull de percepcions i problemàtiques. |
1.702 participants |
9 SESSIONS PARTICIPATIVES |
Presencials i online. |
44 participants |
4 RUTES VEÏNALS |
Per determinar punts forts i febles del servei de neteja viària. |
8 participants |
Un total de 2.493 persones participants.
Conclusions
- Els serveis on més cal millorar són els de recollida de residus i neteja viària.
- Bona valoració del Telèfon Verd i l'aplicatiu Epp!
- Cal realitzar un bon control de l'empresa concessionària.
- Cal adequar la neteja i la recollida de residus a les necessitats de cada zona.
- Si es redueix l'incivisme, no caldrà destinar tants recursos a la neteja de la ciutat. Cal sensibilitzar la població.
Consulteu els punts forts, els punts febles i les propostes de futur de cada servei de neteja analitzat tot seguit.