El servei d'emprenedoria de Tarragona Impulsa ofereix càpsules formatives adreçades a autònoms, microempreses i Pimes
Aquesta primavera l'Ajuntament de Tarragona manté, a través del Servei d'Emprenedoria de Tarragona impulsa, les càpsules formatives adreçades a emprenedors, microempreses i PIMES per dotar els participants d'eines per desenvolupar i consolidar el seu projecte empresarial.
Des d'ara i fins a l'estiu estan programades tres sessions, que tractaran de màrqueting low cost, formació financera i gestió de marca:
- El dimarts 30 de maig, a les 16 h, tindrà lloc la sessió "Màrqueting Low Cost per a empreses que comencen", on es donen claus per desenvolupar un pla de màrqueting ambiciós però realista i pràctic al mateix temps.
- El dijous 8 de juny, a les 9 h, tindrà lloc la sessió 'Com interpretar els papers del gestor. Balanç i compte de resultats', una sessió recomanable abans de realitzar el pla econòmic i financer.
- El dimarts 20 de juny, a les 16 h, tindrà lloc la sessió 'Personal Branding i gestió de marca', on es treballaran les eines per aconseguir una marca ben definida, pensada i coherent.
Totes les sessions s'imparteixen al Magatzem 2 de la Tabacalera, duren 4 hores i són gratuïtes amb inscripció prèvia a través del web de Tarragona Impulsa.
Les accions formatives del Servei d'Emprenedoria de Tarragona Impulsa continuaran a la tardor amb sis noves sessions dedicades a aspectes com el neuromàrqueting, la fiscalitat dels autònoms o el design thinking, entre d'altres.
Aquesta formació està subvencionada pel programa Catalunya Emprèn, amb el cofinançament de la Generalitat de Catalunya, el Fons Social Europeu i l'Ajuntament de Tarragona.