Esteu aquí: Inici Tarragona Impulsa Desenvolupament i Projecció Economia Blava Campanyes ciutadanes

Campanyes ciutadanes

Campanyes ciutadanes i patrimoni marítim de Tarragona

Des de Tarragona impulsa s’està treballant en el posicionament de la ciutat de Tarragona en el mapa de l’Economia Blava a partir de la revaloralització i promoció dels recursos marítims i la creació d’aliances estratègiques entre els agents socials i econòmics de la ciutat.

Un dels objectius és posar en valor els actius del front marítim tarragoní i difondre la cultura marítima de la ciutat de Tarragona.

D’entre les diverses actuacions que es duen a terme la més important i consolidada és la campanya “Peix de Tarragona, tot un gust” que ja compta amb quatre edicions. Aquesta campanya és liderada pel Servei de Desenvolupament Local de Tarragona Impulsa i compta amb la col·laboració de la Confraria de Pescadors de Tarragona, el Museu del Port, Mercats de Tarragona, l’Associació d’Empresaris d’Hostaleria de Tarragona Ciutat (AEHT Ciutat), el Patronat Municipal de Turisme de Tarragona i l’alumnat del mòdul de Creació de continguts audiovisuals i gestió de xarxes de la Casa d’oficis de Campclar i la Part Alta.

La campanya té com a objectiu promoure el consum de peix de Tarragona entre la ciutadania, a partir del disseny d’accions entre els restauradors i els punts de venta de peix que posin en valor la sostenibilitat, proximitat, el consum d’espècies de temporada i el peix autòcton tarragoní.

El web de la campanya “Peix de Tarragona, tot un gust” informa de les característiques de les espècies promocionades al llarg de les diferents campanyes, així com les activitats realitzades juntament amb un receptari. També proporciona una guia de les peixateries de la ciutat i del Mercat, dels restaurants i de la història del Barri mariner del Serrallo:

PEIX DE TARRAGONA

Notícies relacionades:

Segells de reconeixement d'administració oberta