Esteu aquí: Inici Serveis a la Persona Institut Municipal de Serveis Socials Notícies Notícies 2025 L’Entaula’t apropa la taula local d’infància i adolescència de Tarragona aquest divendres a la Plaça Corsini

L’Entaula’t apropa la taula local d’infància i adolescència de Tarragona aquest divendres a la Plaça Corsini

L’Entaula’t apropa la taula local d’infància i adolescència de Tarragona aquest divendres a la Plaça Corsini

Un total de 17 estands oferiran activitats informatives i lúdiques durant tota la jornada
L’Entaula’t apropa la taula local d’infància i adolescència de Tarragona aquest divendres a la Plaça Corsini Imatge de l’acte de presentació. Autoria: Joan Carles Borrachero
11/03/2025

L’IMSST organitza aquest divendres 14 de març l’Entaula’t, la jornada de portes obertes de la Taula de la Infància i adolescència de Tarragona. Durant tot el dia, la plaça Corsini acollirà 17 estands diferents corresponents als diferents membres que hi participen de la Taula amb l’objectiu d’acostar a la ciutadania la seva finalitat així com els diferents serveis i professionals que actualment la conformen.

“Des de l’IMSST i la Taula, tenim l’objectiu donar a conèixer entre la població el treball que es fa a favor de la infància i l'adolescència de la ciutat de Tarragona en la franja d'edat dels 0 als 18 anys, compartint experiències, iniciatives i projectes de les diferents entitats” ha manifestat en el transcurs de la presentació la consellera de Serveis Socials de l’Ajuntament de Tarragona, Cecilia Mangini, qui ha destacat que amb aquesta jornada "busca també donar-se a conèixer entre els membres susceptibles de participar en la Taula que treballen a l’àmbit de la infància i l’adolescència”.

Tots els participants treballen dins l’àmbit de la infància i l’adolescència, amb infants i joves de 0 a 18 anys, sumant iniciatives, serveis i recursos. Amb aquesta iniciativa, l’òrgan també pretén ampliar els membres susceptibles de participar en la Taula que treballen a l’àmbit de la infància i l’adolescència.

La jornada informativa va adreçada a la ciutadania en general així com als professionals d’aquests àmbits. Les persones assistents coneixeran de primera mà els membres de la Taula, que realitzaran algunes activitats durant tota la jornada i repartiran diferents materials informatius durant l’activitat, concebuda també com una activitat lúdica i participativa. L’horari previst serà de 9:30 a 14 h i de 16 a 19:30 h.

La Taula de la Infància i adolescència de Tarragona es va regular a nivell municipal el 27 de novembre del 2023. Fins ara la Taula ha passat per un primer període de funcionament intern en què s’han anat afegint i donant a conèixer entre elles les entitats que hi participen i s’han posat en comú objectius, interessos, funcions, demandes i necessitats del seu àmbit o sector. Ara l’òrgan engega una nova etapa amb aquesta jornada de presentació i aproximació a la ciutadania i donar a conèixer els diferents serveis i professionals que la conformen.

En total, a l’Entaula’t hi participaran 24 serveis de gran diversitat; de l’àmbit, educatiu, cultural, del lleure, lúdic, sanitari, associacions d’atenció a la diversitat, de violència de gènere, d’abusos sexuals infantils, de malalties, entre d’altres.

Segells de reconeixement d'administració oberta