Els centres de serveis socials amplien l'horari d'atenció telefònica fins a les 20 hores
Es pot contactar amb els vuit centres oberts de dilluns a divendres, també per correu electrònic
Imatge d'arxiu d'atenció a una família en un centre de serveis socials de la ciutat. Foto: Isaias Mena.
15/04/2020
Atesa la situació d'emergència sanitària derivada de l'epidèmia de la Covid-19, l’Institut Municipal de Serveis Socials de Tarragona amplia a partir d'aquest dimecres l'horari d'atenció telefònica a tots els seus centres, que serà des de les 9 del matí fins a les 8 del vespre, de dilluns a divendres.
Les persones que vulguin contactar amb un centre de serveis socials ho han de fer en funció d'on visquin. Els telèfons són els següents:
- Part Alta (Rambla Vella) : 977 245 600.
- Part Baixa (carrer Misericòrdia) : 977 245 968.
- Part Baixa (carrer Nou de Sta Tecla) : 977 191 635.
- Centre cívic de Sant Salvador: 977 521 166.
- Centre cívic de Sant Pere i Sant Pau: 977 200 394.
- Centre zona de Ponent (Bonavista, Torreforta, Icomar, la Floresta, el Pilar, Riuclar, Parc Riuclar, l’Albada) : 977 551 361
- Centre de Campclar: 977 550 031.
- EAIA municipal : 977 550220.
També es pot enviar un correu electrònic a l'adreça somalteucostat@tarragona.cat.