Esteu aquí: Inici Seguretat Ciutadana Notícies Notícies 2025 La Guàrdia Urbana prepara un dispositiu de vigilància als espais naturals per al Dilluns de Pasqua

La Guàrdia Urbana prepara un dispositiu de vigilància als espais naturals per al Dilluns de Pasqua

La Guàrdia Urbana prepara un dispositiu de vigilància als espais naturals per al Dilluns de Pasqua

Es desenvoluparà a diferents punts de la ciutat i també hi participarà una dotació del Seprona de la Guàrdia Civil
La Guàrdia Urbana prepara un dispositiu de vigilància als espais naturals per al Dilluns de Pasqua Dos agents de la Unitat Muntada de la GUT. Autor: Jonathan Oca
16/04/2025

La Guàrdia Urbana ha preparat un dispositiu de prevenció i vigilància a diferents punts de Tarragona amb motiu de la celebració del Dilluns de Pasqua, el dia de la mona. Aquest dia, molta gent aprofita per dinar mentre gaudeix dels espais naturals de la ciutat, com el Pont del Diable, el bosc de la Marquesa i a altres punts de l’Anella Verda.

Per tal d’evitar incendis i conductes incíviques, la policia tarragonina amb col·laboració amb la Guàrdia Civil portarà terme aquest dispositiu que es desplegarà tant en espais naturals com en alguns parcs de la ciutat.

A tot això, cal recordar que del 15 de març al 15 d’octubre, als terrenys forestals (poblats o no per espècies arbòries) i a la franja de 500 metres hi ha diferents prohibicions precisament per evitar els incendis. Es poden consultar en aquest enllaç

En aquest dispositiu hi participaran la Unitat de drons (UDRON), la Unitat Muntada i la Unitat de Medi Ambient de la Guàrdia Urbana. I per part de la Guàrdia Civil, una dotació del Seprona.

Segells de reconeixement d'administració oberta