-
Tarragona se suma al Dia Mundial de la Sida
- Dilluns vinent, a les 9.30 h, el Col·legi de Farmacèutics n'acull la presentació dels actes commemoratius.
-
L'Alcalde de Tarragona se suma a la Marató 2.0 de donació de sang de Catalunya
- Amb l’eslògan “Donar sang et fa gran”, la Marató és una oportunitat perquè els joves s’estrenin en la donació
-
L’Alcalde assisteix a l'inici de la Marató de Donants de Sang 2.0
- Ha aprofitat per encoratjar la Unitat d'Hemodinàmica i exigir-ne el servei de 24 hores
-
SIRUSA i la URV signen un contracte per l'avaluació de riscos per a la salut de la incineradora de residus urbans del Camp de Tarragona
- L'acte va tenir lloc ahir a la sala de Juntes del rectorat de la URV
-
Tallers del Joc de l'Oca a les escoles
- Continuant amb el Programa “Fer Salut Mola”, del Servei Municipal de Promoció de la Salut, aquest segon semestre del curs s’estan portant a terme 31 tallers d'alimentació saludable
-
L’Ajuntament de Tarragona commemora el Dia Mundial de l'Autisme
- Des d’ahir i fins al 5 d’abril, el Palau Municipal i la Torre dels Vents s'il·luminaran de color blau
-
Tarragona Saludable organitza una nova edició de la campanya "Abril, mes de la salut"
- Durant tot el mes s’han programat fins a 20 activitats per promoure i promocionar un estil de vida saludable a la ciutat.
-
Inaugurada la mostra sobre els actius en salut a l'IMET
- El dilluns 20 d’abril es va inaugurar la mostra “Patrimoni saludable i actius en salut a Tarragona”, un projecte en el que han participat els estudiants i professors del cicle formatiu d’Integració social de l’IES Vidal i Barraquer, els alumnes de 4t i 6è de primària de l’Escola El Miracle i els alumnes de 3r de primària de l’Escola La Salle Torreforta, que han col·laborat per elaborar un mapa d’actius per a la promoció de la salut dels tarragonins.
-
L’exposició "Actius en Salut" arriba al Centre Cívic de Torreforta
- A partir del dilluns 11 de maig es podrà veure una mostra del treball realitzat pels alumnes de diferents centres de la ciutat
-
Demà arriba a Tarragona la Volta Solidària a Catalunya per les malalties minoritàries
- El recorregut, d’uns 1000 quilòmetres, passa per 63 poblacions i dura 19 dies
-
Gimcana de la dieta mediterrania a l'Escola El Miracle
- Un viatge per un dels models alimentaris més saludables
-
Tarragona acollirà l'any 2017 el XV Congreso Nacional de la Sociedad Española de Cirugía Laparoscópica
- El simposi durarà tres dies i comptarà amb la participació d’uns 300 professionals
-
El Palau acull el XV Congrés de ls Societat Espanyola d'Infermeria Oncològica
- El congrés, amb el lema “Rols avançats de la infermeria oncològica”, començarà demà dimecres
-
Aquest cap de setmana Tarragona acull la primera Festa Eco Tgn
- La festa aproparà a la ciutadania la promoció de la salut, l’ecologia i els hàbits de consum responsables i sostenibles.
-
L'Ajuntament signa un conveni per impulsar accions en benefici de la salut de les persones celíaques
-
Tarragona vol continuar sent la ciutat europea que registra més donacions de sang en un sol dia
- Dissabte, de 9 h a 21 h tindrà lloc l'11a Marató de Donació de Sang al Teatre Tarragona
-
El Col·legi Oficial de Psicòlegs i l'Ajuntament commemoren el Dia Mundial de la Salut Mental
- La 2a Jornada d’Atenció Primària i Psicologia i el cinefòrum 'Folie à deux' tindrà lloc el divendres, 9 d’octubre
-
La Segona Edició del Cicle Cinema, Música i Psicologia comença demà amb I Feel Good
- La projecció de les pel·lícules anirà seguida d’un col·loqui amb la presència de músics i psicòlegs
-
Tarragona serà la seu del XXV Congrés d'Atenció Primària
- Tindrà lloc els dies 5 i 6 de novembre al Palau de Congressos
-
Es clausura l'exposició sobre la conscienciació de l'aturada cardíaca
- Es va inaugurar el passat 16 d'octubre a l'Institut Municipal d'Educació (IMET) amb motiu del Dia Europeu de la Conscienciació de l'Aturada Cardíaca.
-
L'Ajuntament presenta 'Art solidari. Maternitat amb esperança"
- L'acte serà demà dimecres, 16 de desembre a les 7 de la tarda a la sala d'actes.
-
L'Ajuntament i les entitats H₂O i Assexora'tgn realitzen la 6a edició de Joves Promotors de Salut
- El projecte Joves Promotors de Salut ha arribat a la sisena edició aquest cap de setmana passat.
-
Tarragona se suma a la Marató de Donants de Sang 2.0
- La campanya coincideix en el moment en què les reserves són més baixes. Per això es farà del 15 al 22 de gener als principals hospitals de Catalunya.
-
Tarragona se suma al Dia Mundial de la Sida
- Avui la façana del Palau Municipal s’il·luminarà de color vermell