Tarragona es promociona al sud-est asiàtic amb el Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat
El Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat d’Espanya, en col·laboració amb Paradores i Turespaña ha portat a terme una campanya de promoció els dies 7, 8 i 10 de juny a Corea del Sud, Japó i Filipines, amb l’objectiu de reforçar entre el sector profesional la imatge i l’oferta cultural i patrimonial de les 15 ciutats que en formen part, entre les quals hi ha Tarragona.
La campanya s’ha dirigit a més de 250 turoperadores, agències de viatges i mitjans de comunicació del sector turístic, a través de les oficines de Turisme de Tòquio i Singapur.
Les accions van començar el passat 7 de juny a Seül, amb una presentació tècnica en la qual van participar 75 turoperadors i agències de viatges i 10 mitjans de comunicació. L’endemà, 8 de juny, l’Ambaixada d’Espanya a Tòquio va ser l’escenari de la segona presentació, amb 102 empresaris del sector i 29 responsables de mitjans especialitzats en viatges. L’última presentació va tenir lloc divendres 10 a Manila, també a l’Ambaixada espanyola, amb 39 turoperadores i 10 mitjans de comunicació.