Fem una Tarragona sostenible i neta.
Resultats del procés participatiu de neteja
Procés participatiu
L'Ajuntament de Tarragona ha dut a terme un procés participatiu amb l'objectiu de valorar com la ciutadania, d'una banda, i els grans generadors de residus i els agents del territori, d'una altra, percebeu el servei actual en matèria de recollida de residus, neteja viària i platges i gestió de deixalleries.
Actuacions realitzades
ENQUESTES |
Percepció del servei i propostes de millora. |
739 participants |
PUNTS INFORMATIUS |
Difusió del procés i recull de percepcions i problemàtiques. |
1.702 participants |
9 SESSIONS PARTICIPATIVES |
Presencials i online. |
44 participants |
4 RUTES VEÏNALS |
Per determinar punts forts i febles del servei de neteja viària. |
8 participants |
Un total de 2.493 persones participants.
Conclusions
- Els serveis on més cal millorar són els de recollida de residus i neteja viària.
- Bona valoració del Telèfon Verd i l'aplicatiu Epp!
- Cal realitzar un bon control de l'empresa concessionària.
- Cal adequar la neteja i la recollida de residus a les necessitats de cada zona.
- Si es redueix l'incivisme, no caldrà destinar tants recursos a la neteja de la ciutat. Cal sensibilitzar la població.
Consulteu els punts forts, els punts febles i les propostes de futur de cada servei de neteja analitzat tot seguit.