L'EMT continua amb el pla de millora de centres d'atenció al client
L’Empresa Municipal de Transports de Tarragona està immersa en un procés de millora dels Centres d’Atenció al Client, amb l’objectiu de dotar amb millors mitjans per a una atenció més còmoda, ràpida i eficaç a les persones usuàries. En aquesta línia, demà dimarts 16 de juliol s’inicien les obres de millora del Centre d’Atenció al Client Tarraco (ubicat a l’estació d’autobusos), amb un període d’execució d’un mes i mig.
Un dels principals treballs que es duran a terme és l’ampliació de l’oficina i la instal·lació d’un gestor de torns que permetrà atendre millor les necessitats dels usuaris distingint entre recàrregues, informació, targetes i altres sol·licituds. D’aquesta manera, també es millorarà la qualitat dels llocs de treball del personal.
Mentre durin els treballs l’EMT habilita, a la mateixa estació d’autobusos, tres punts d’informació orientats a atendre les gestions de les persones usuàries.