Esteu aquí: Inici Mobilitat i transports Notícies Notícies 2016 L'Empresa Municipal de Transports reforça el servei d'atenció al client de l'Estació d'Autobusos

L'Empresa Municipal de Transports reforça el servei d'atenció al client de l'Estació d'Autobusos

L'Empresa Municipal de Transports reforça el servei d'atenció al client de l'Estació d'Autobusos

El CAC del carrer Soler tancarà a les tardes a partir del pròxim 10 d'octubre
06/10/2016


L'Empresa Municipal de Transports Públics de Tarragona (EMT) obre un nou punt d'atenció al client (CAC) a l'Estació d'autobusos de la Plaça Imperial Tàrraco que s'afegeix al ja existent al vestíbul de la terminal. Aquest nou espai, que estarà ubicat en una de les taquilles de l'estació, a més d'oferir informació sobre els serveis i horaris d'autobusos urbans i interurbans, serà un punt de recàrrega ràpida de targetes on només es podrà pagar amb targeta de crèdit.

L'horari del nou lloc serà de 9 del matí fins a les 15 de la tarda, de dilluns a divendres.
 

Aquest reforç permetrà atendre la gran demanda d’informació a l’estació, a causa de la considerable afluència de viatgers, i evitarà les cues que s’organitzen al CAC del vestíbul, que manté el seu horari de 9 a 20 hores. En contrapartida, i com a conseqüència de la reducció de la demanda a les tardes al CAC del carrer Soler, número 4; aquesta oficina obrirà només de 9 a 15 hores.

Segells de reconeixement d'administració oberta