Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Territori Actualitat d'Urbanisme

Actualitat d'Urbanisme

L'Ajuntament inicia el concurs per a la plaça de gerent d'Urbanisme

17/01/2014 - El concurs és obert a persones funcionàries de carrera de les diferents administracions públiques.

L'Ajuntament de Tarragona impulsa un pla estratègic de Llevant

13/11/2013 - Estarà dotat amb 50.000 euros i inclourà un calendari d’accions per recollir les necessitats educatives, de neteja, de seguretat i socials d’aquesta zona de Tarragona

Avui entra en vigor el Pla d'Ordenació Urbanística Municipal de Tarragona

05/07/2013 - El Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya publica avui el nou POUM de la ciutat.

El tinent d'alcalde de Territori realitza un cicle de sessions informatives sobre el POUM obertes a la ciutadania

16/05/2013 - La setmana vinent es faran dues sessions, una a la Sala d'Actes de l'Ajuntament i una altra al Centre Cívic de Torreforta.

L'Ajuntament de Tarragona i la URV signen dos convenis urbanístics

21/03/2013 - Els acords permetran ampliar el campus Sescelades i construir una nova residència d'estudiants.

L'Ajuntament explica les actuacions complementàries al tercer carril ferroviari

11/02/2013 - Entre d'altres mesures, i mentre no es pugui recuperar la façana marítima, s’inclou la instal·lació de dues passarel·les d'accés a la platja del Miracle: una a l'entorn de l’estació de ferrocarrils de Tarragona, i l’altre al costat de l’Amfiteatre, proveïdes d'ascensors adaptats.

Tarragona participa al congrés internacional de sostres vegetals i jardins verticals “Cities Alive" de Chicago

29/10/2012 - El projecte del jardí vertical de l’Smart Parc Tabacalera va ser seleccionat per ser exposat al Congrés, que va tenir lloc del 17 al 20 d’octubre.

L’ Ajuntament de Tarragona finalista dels "Premis Endesa a la promoció immobiliària més sostenible"

19/10/2012 - La Fundació Tàpies de Barcelona, tota una icona arquitectònica, va ser la seu escollida per celebrar aquest lliurament de premis que va congregar a 250 convidats.

L'Alcalde ha inaugurat la sala de concerts "Capsa de Música".

22/06/2012 - El nou equipament està ubicat al magatzem número 1 de l'antic edifici de la Tabacalera.

La jornada sobre “Jardins verticals: la ciutat com un bosc” registra una participació de 250 persones

08/06/2012 - La jornada ha comptat amb diversos professionals que han impartit els seus coneixements en el context de l'Smart Parc Tabacalera, el jardí vertical més gran d’Europa.

Jornada tècnica sobre "Jardins verticals: la ciutat com un bosc”

04/06/2012 - L'Smart Parc Tabacalera, amb una superfície de 3.200 m2 és el més gran d'europa i un referent en quant a aprofitament d'aigues i biodiversitat.

Jornada tècnica sobre "Jardins verticals: la ciutat com un bosc”

Inaugurat l'Smart Parc Tabacalera

24/05/2012 - Els tarragonins ja poden gaudir d'una nova zona verda a la ciutat, amb el jardí vertical més gran d'Europa.

Demà s'inaugurarà l'Smart Parc Tabacalera

22/05/2012 - L'acte serà a les 18 h, davant del Magatzem 1, i està obert a tota la ciutadania.

Demà s'inaugurarà l'Smart Parc Tabacalera

Inaugurada la remodelació del Nou Estadi de Tarragona

- El Nou Estadi acollirà la cerimònia d’inauguració i clausura dels Jocs Mediterranis 2018.