Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Territori Actualitat d'Urbanisme

Actualitat d'Urbanisme

El govern municipal proposa suspendre la tramitació del Pla parcial de la Budellera

06/03/2017 - Hi ha modificacions substancials pel dictamen de la Generalitat que deriven a una nova aprovació inicial. El govern iniciarà aquesta setmana un procés de diàleg informatiu amb les entitats que han presentat al·legacions.

S'inicia el projecte de recuperació urbanística del circ romà - Plaça Sedassos

03/03/2017 - Amb aquesta obra s'engega la conversió d'un espai actualment degradat en un lloc renovat, intervenint sobre les ruïnes convertint-lo en un monument urbà.

Tarragona es fa present a la jornada 'L'hora de les decisions' sobre l'Arc del Mediterrani

02/03/2017 - El Congrés es fa a València i compta amb la presència dels principals responsables polítics del govern de Catalunya, València i Balears.

L'Ajuntament ha instal·lat una tanca al solar de l'edifici inacabat de Mas dels Cups

27/02/2017 - Els treballs s'han executat subsidiàriament perquè l'empresa constructora no ho ha fet, malgrat els requeriments municipals.

Demà el Plenari aprovarà la nova ordenança d'instal·lacions publicitàries i desestimarà el recurs contra la suspensió de llicències, això comportarà la retirada del tòtem de Parc Riu Clar

17/02/2017 - L’ordenança es posarà a exposició pública durant 30 dies perquè es puguin presentar al·legacions, en el cas que no se’n presentin quedarà aprovada.

La conselleria d'Espais Públics inicia actuacions de millora a La Floresta

16/02/2017 - S’intervindrà als parterres de la Rambla per guanyar espai verd, es reforçarà la il·luminació i s’eliminarà una illa de contenidors soterrats a tocar del centre escolar.

D'aquí un mes s'inaugurarà la remodelació del Mercat Central

15/02/2017 - La carpa provisional es desmuntarà aproximadament a partir de la setmana següent de l’obertura del Mercat.

Iniciades les obres de canalització de les aigües al voltant dels contenidors soterrats

31/01/2017 - Es faran a Sant Pere i Sant Pau, Sant Salvador, Ponent, Llevant i Tarragona2 i les afectacions al trànsit de vehicles i vianants seran mínimes.

L'Ajuntament tornarà a aprovar inicialment el Pla de la Budellera

27/01/2017 - L’alcalde ha destacat que el Pla Parcial de la Budellera és respectuós amb l’Anella Verda de Tarragona i el Patrimoni Històric

El nou Mercat Central s'inaugurarà el 16 de març

17/01/2017 - El dissabte dia 11 de març es tancarà la carpa perquè els paradistes facin el trasllat

La remodelació de la plaça dels Infants ja està enllestida

20/12/2016 - Un espai de jocs per a la canalla, una de les principals novetats

Les obres de remodelació de l'edifici del Mercat Central acabades

15/12/2016 - ESPIMSA i la comissió negociadora del Mercat Central acordaran el dia que s'obrirà al públic.

L'Ajuntament i la fundació COAATT sumen esforços perquè la ciutat disposi d'un pla d'accessibilitat al 2017

15/12/2016 - Les principals prioritats són solucionar els guals integrats en la xarxa de semàfors i altres deficiències històriques

L'Ajuntament inverteix 30.000 euros en millores de la Casa de la Festa

09/12/2016 - Les obres són de caràcter estructural i museístic i es duran a terme aquest mes de desembre

Begoña Floria: "L'Ajuntament buscarà un ampli consens i garantirà la màxima participació en el pla parcial de la Budallera"

01/12/2016 - El Pla Parcial està a exposició pública perquè hom pugui presentar al·legacions

Comencen les obres de reforma del Nou Estadi en motiu del Jocs del Mediterrani

30/11/2016 - Ha començat la segona fase de les obres de reformes per millorar l'espai en motiu de la celebració dels XVIII Jocs Mediterranis.

Comunicat de l'Ajuntament de Tarragona sobre la urbanització plaça Mercat Central

25/11/2016 - L'Estat col·labora econòmicament en la urbanització de l'entorn del Mercat Central gràcies a les aportacions del 1,5% Cultural.