Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Territori Actualitat d'Urbanisme

Actualitat d'Urbanisme

Prorrogat el concurs per a la redacció del Pla funcional i arquitectònic de la Tabacalera

21/09/2017 - El termini per presentar propostes finalitzarà el 30 d'octubre

Obert el concurs per a la redacció del pla funcional i arquitectònic de La Tabacalera

11/08/2017 - El termini previst per a la presentació d'ofertes en la primera fase de concurs serà de 30 dies a partir del següent a la publicació al DOGC

El parcs infantils de la plaça Josep Maria Salvadó Urpí i el de l'avinguda Sant Salvador amb el carrer Alsina del Mas, a punt

02/08/2017 - La tanca perimetral del Saavedra estarà llesta al setembre i les millores als parcs de Sant Pere i Sant Pau i l’Albada s’iniciaran el darrer trimestre de l'any.

El Carrer de Sant Domènech es convertirà en zona de vianants

02/08/2017 - Les obres, que començaran demà 3 d’agost, també afecten el carrer Salines.

L'Ajuntament tira endavant el Pla de Biblioteques de Tarragona 2018-2022

03/07/2017 - La primera inversió serà la rehabilitació del Mercat de Torreforta

Millores a les instal·lacions de depuració i sistemes de sanejament de Tarragona i Altafulla

22/06/2017 - L’Ajuntament de Tarragona invertirà 3.930.561,26 euros en millores de les instal·lacions de depuració i sanejament.

L'Ajuntament de Tarragona renovarà els col·lectors de clavegueram de diversos carrers

18/05/2017 - Seran els del c. Soler, c. Sevilla, passatge Forns, c. Monestir de Poblet, c. Florenci Vives i c Major de Monnars

Avui s'inicia el desmuntatge de la carpa exterior del Mercat Central

08/05/2017 - Es guardaran tres peces dels panells ecteriors perquè es preservin i formin part de la història del Mercat.

L'Ajuntament cerca persones voluntàries per localitzar plaques franquistes als edificis de Tarragona

28/04/2017 - Les persones que tinguin localitzat algun símbol franquista en qualsevol edifici de la ciutat poden notificar-ho al correu electrònic durbanistica@tarragona.cat.

L'Ajuntament ordena l'enderroc del tòtem publicitari de Parc Riuclar

06/04/2017 - La nova ordenança d'Instal·lacions i Activitats Publicitàries que està a exposició pública tractarà de millorar la imatge de la ciutat.

El Banc d'Espanya serà un centre de difusió del coneixement

05/04/2017 - Els tres dels centres d’investigació i excel·lència de la ciutat, l’ICAC, l’IPHES i l’ICIQ, assessoraran la concreció del projecte.

Inaugurades les obres de reforma del Palau Municipal

31/03/2017 - El cost ha estat de 3,2 milions d’euros, finançades per l’Ajuntament, la Diputació i la Generalitat de Catalunya.

El Pla d'equipaments bàsics de Tarragona destaca que la ciutat té bona cobertura sanitària i manquen residències de gent gran

22/03/2017 - Així ho posa de relleu un estudi encarregat per l’Ajuntament a la Fundació URV.

Ajuntament i Generalitat engeguen la tramitació de les bases del Pla Funcional de la Tabacalera

22/03/2017 - Abans de l'estiu es convocarà el concurs per a la seva redacció

El Govern municipal finalitza la primera fase del procés de diàleg amb els veïns de les diferents zones del Pla de la Budellera

20/03/2017 - Es farà arribar una carta a tots els que han presentat al·legacions a l'anterior Pla per tal d'informar-los de la situació actual del projecte.

L'Ajuntament de Tarragona sortirà del Pla de Sanejament un any abans

14/03/2017 - La liquidació del pressupost del 2016 permetrà destinar més de 5 milions d'euros en inversions. L'Ajuntament reduirà a zero, per primera vegada, els deutes pendents d'exercicis anteriors.

La urbanització de l'antiga Autovia A-7 millorarà els acessos al camp del Nàstic per a Tarragona 2018

09/03/2017 - Abans de l’estiu es podria fer l’adjudicació i aleshores començar els treballs, que tenen un temps d’execució de dos mesos.

Reforma integral del Parc Saavedra

08/03/2017 - La conselleria d’Espais Públics ampliarà els punts de llum amb tecnologia LED, millorarà la jardineria i col·locarà nous jocs infantils, com una Muralla per la proximitat amb el monument romà. També es col·locarà una tanca per preservar el recinte dels actes vandàlics.