Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Consistori Notícies de govern Notícies 2025 Rubén Viñuales: "Tenim projecte, diners i solar pel Fòrum de la Justícia de Tarragona"

Rubén Viñuales: "Tenim projecte, diners i solar pel Fòrum de la Justícia de Tarragona"

Rubén Viñuales: "Tenim projecte, diners i solar pel Fòrum de la Justícia de Tarragona"

Visita institucional del ministre de la Presidència, Justícia i Relacions amb les Corts, Félix Bolaños, i el conseller de Justícia i Qualitat Democràtica, Ramon Espadaler
Rubén Viñuales: "Tenim projecte, diners i solar pel Fòrum de la Justícia de Tarragona" Foto: Joan Carles Borrachero
06/03/2025

El ministre de la Presidència, Justícia i Relacions amb les Corts, Félix Bolaños, i el conseller de Justícia i Qualitat Democràtica de la Generalitat de Catalunya, Ramon Espadaler, han fet una visita institucional a l’Ajuntament de Tarragona amb l’objectiu de visualitzar l’impuls definitiu del Fòrum de la Justícia de Tarragona. El ministre Bolaños ha signat al Llibre d’Honor del consistori tarragoní.

A continuació, tant el ministre, com el conseller com l’alcalde s’han reunit a la Sala dels Tarragonins Il·lustres per conèixer de primera mà el projecte del nou equipament judicial. A la reunió han assistit la nova subdelegada del Govern a Tarragona, Elisabet Romero; la Delegada del Govern a Tarragona, Lucía López; la secretària general del Departament de Justícia i Qualitat Democràtica, Maite Casado; la secretària per a l’Administració de Justícia, Iolanda Aguilar; la directora dels Serveis Territorials del Departament de Justícia i Qualitat Democràtica a Tarragona, Rosanna Camps; la subdirectora general de Patrimoni, Obres i Serveis del Departament de Justícia i Qualitat Democràtica, Maria Pérez; la directora general per al Servei Públic de Justícia, Verónica Ollé; el conseller d’Urbanisme, Llicències, Domini Públic i Patrimoni, Nacho García Latorre; i la consellera d’Hisenda, Serveis Interns, Tecnología i Educació, Isabel Mascaró.

En finalitzar la reunió, la comitiva s’ha traslladat al solar del carrer Guillem Oliver on es construirà el nou Fòrum de la Justícia. En aquest punt s’han trobat amb el president de l’Audiència Provincial de Tarragona, Joan Perarnau, i la fiscal en cap de la Fiscalia Provincial de Tarragona, Maria José Osuna. L’alcalde de Tarragona, Rubén Viñuales, ha remarcat que: “Tenim projecte, diners i solar pel Fòrum de la Justícia”.

 

Segells de reconeixement d'administració oberta