Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Consistori Notícies de govern i oposició

Notícies de govern i oposició

Ivana Martínez assumirà les àrees de Joventut, Centres Cívics i Espais Públics

05/02/2013 - El passat dia 4 va pendre possessió com a regidora de l’Ajuntament de Tarragona Ivana Martínez Valverde. Amb l’entrada al govern municipal, Ivana Martínez assumirà les àrees de Joventut, Centres Cívics i Espais Públics. Per la seva part, el regidor d’Ensenyament Joan Sanahujes també es farà càrrec de l’àrea de Neteja Pública.

L’ alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, ha rebut aquest matí el cònsol general britànic a Catalunya, Andrew Gwatkin

29/06/2012 - La visita ha estat protocol·lària i l’alcalde li ha lliurat un obsequi com a record de Tarragona.

Demà, plenari a les 8.30 h

26/04/2012 - Ja podeu consultar l'ordre del dia de la sessió extraordinària i urgent del plenari, que s'ha convocat per demà divendres, 27 d'abril.

Aquest dilluns, a les 9.30 h, Plenari a l'Ajuntament

19/03/2012 - Us adjuntem l'ordre del dia del Plenari que tindrà lloc aquest dilluns 19 de març al Saló de Plens de l'Ajuntament

Dilluns vinent hi ha sessió extraordinària del plenari

17/02/2012 - El ple tindrà lloc a les 9.35 h. Podeu consultar l'ordre del dia