Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Consistori Notícies de govern i oposició

Notícies de govern i oposició

Divendres, 24 d'abril, es reunirà el Consell Plenari

21/04/2015 - Ja es pot consultar l'ordre del dia de la sessió, que començarà a les 10 h i es podrà seguir en directe per Tarragona Ràdio i per Internet.

Nota de condol

20/04/2015 - Per l'agressió mortal d'un professor de l'Institut Joan Fuster de Barcelona, aquest matí.

Plenari extraordinari demà a les 9.15 h

16/04/2015 - Es vol aprovar l'encàrrec al Servei Municipal de l’Habitatge i Actuacions Urbanes del projecte executiu de les obres d'urbanització de l'Anella Mediterrània pels Jocs 2017.

L'Ajuntament de Tarragona es reuneix amb CCOO per parlar sobre la xarxa elèctrica

09/04/2015 - Els representants polítics i sindicals han parlat sobre com els costos de la tarifa elèctrica perjudiquen i posen en perill la competitivitat de les empreses del sector químic a Tarragona. També s’ha posat damunt la taula la preocupació per la situació laboral del personal de les empreses subcontractades per Fecsa Endesa.

L’Ajuntament publica el llibre "Balanç de Govern 2011-2015”

30/03/2015 - Recull l’activitat municipal dels darrers quatre anys

L’Ajuntament i La Muntanyeta signen l'acord de cessió de l'Edifici Blanc de Bonavista

19/03/2015 - Aquest gran projecte social permetrà ampliar i millorar la tasca de la Fundació i, al mateix temps, recuperar un edifici i un espai emblemàtic del barri

Nota informativa sobre el Plenari

18/03/2015 - Es retira un dels punts de l'ordre del dia

Divendres, 20 de març, es reunirà el Consell Plenari

18/03/2015 - Ja es pot consultar l'ordre del dia de la sessió, que començarà a les 9.40 h i es podrà seguir en directe per Tarragona Ràdio i per Internet.