Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Consistori Notícies de govern i oposició

Notícies de govern i oposició

El govern anuncia els regidors de barri del nou mandat

21/07/2015 - La figura dels regidors i regidores de barri es va crear l’any 2007 i pretén ser un referent de l’Ajuntament que acompanya als veïns de cada zona de la ciutat.

El Consell Plenari es reunirà demà en sessió ordinària

16/07/2015 - El ple començarà a les 10.30 h i els grups municipals hi presentaran un total de setze mocions.

Tarragona acollirà dissabte l'Assemblea d'Alcaldes de la Ciutats Patrimoni de la Humanitat

16/07/2015 - Es tracta de la primera reunió d'alcaldes de les ciutats inscrites en la Llista de Patrimoni Mundial de la UNESCO després de la constitució de les noves corporacions municipals

Josep M. Milà: “Cal posar tots els mitjans perquè la ciutat dels nostres néts sigui equilibrada i democràtica”

15/07/2015 - Josep Maria Milà és el nou regidor d’una gran àrea política de planificació del municipi, que inclou Urbanisme, Mobilitat i Patrimoni Municipal. Arquitecte reconegut, és considerat un referent per precisar els horitzons urbanístics des d’una perspectiva política, històrica, i que tingui en compte les identitats.

Dilluns 29 de juny es reuneix el ple de l'Ajuntament

26/06/2015 - També hi hauran Juntes Generals extraordinàries de diverses empreses municipals

Nota de condol

22/06/2015 - Un jove alpinista tarragoní va morir diumenge al vespre al Kirguizistan a causa d'un allau

Divuit cares noves entre els 27 consellers del nou ajuntament

13/06/2015 - Un total de 7 grups polítics en el plenari més plural de la democràcia.

El nou equip de govern s'organitza en sis grans àrees

13/06/2015 - El plenari extraordinari i urgent d'avui 13 de juny ha aprovat les delegacions del cartipàs, les retribucions i dedicació dels consellers, així com del personal eventual.

Josep Fèlix Ballesteros és proclamat Alcalde de Tarragona

13/06/2015 - L’alcalde ha obtingut el suport de 9 dels 27 consellers que formen l’Ajuntament, els del seu grup municipal.

Dissabte es constitueix el nou Ajuntament

12/06/2015 - Aquest dissabte, 13 de juny, a les 12 h es constituirà el nou Ajuntament de Tarragona.