Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Consistori Notícies de govern i oposició

Notícies de govern i oposició

Remodelació del cartipàs municipal

17/10/2017 - Begoña Floria assumirà la conselleria de Cultura mentre Javier Villamayor sumarà a la coordinació dels Jocs Mediterranis la conselleria de Seguretat Ciutadana, i Josep Acero afegirà Protecció Civil a les seves responsabilitats amb Ocupació del Domini Públic, Mobilitat i Accessibilitat

El Senat de Tarragona es reuneix a petició d'alguns senadors pels fets succeïts els darrers dies

13/10/2017 - L'organ consultiu incorpora Marta Matheu i acorda que es facin reunions bimestrals i es crein comissions de treball.

Josep Fèlix Ballesteros: ‘Condemno la violència policial de l'1 d'octubre rotundament i sense pal·liatius"

05/10/2017 - L'alcalde explica que es va coordinar “per demanar que aquella actuació de força de la policia no anés a més".

Comunicat del conseller de Cultura, Josep M. Prats

04/10/2017 - El quart tinet d'alcalde dimiteix perquè diu que "no té sentit mantenir un pacte amb qui és incapaç de condemnar la violència".

El Consell Plenari es reunirà dilluns 9 d'octubre

04/10/2017 - La sessió ordinària començarà a les 9.05 hores