Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Consistori Notícies de govern i oposició

Notícies de govern i oposició

L'alcalde Ricomà reivindica una Tarragona cohesionada amb projectes que passen per situar ponent en el centre de de la mobilitat al Camp de Tarragona

21/06/2022 - ‘El nostre repte és la transformació de Tarragona en una ciutat per a tothom, adaptada als nous temps. Tenim un objectiu clar: la cohesió social i la sostenibilitat’

José Luis Martín: “Apostem per l’exempció d’impostos a les empreses que vinguin a TGN a crear llocs de treball".

21/06/2022 - “Nosaltres ens comprometen a abaixar l’IBI a tots els veïns de Tarragona un 40%, amb una baixada progressiva del 10% anual durant els anys 2023 a 2027”.

José Luis Martín: “Tarragona ha de ser una capital atractiva per a emprenedors i inversors”

14/06/2022 - José Luis Martín: “No podem continuar essent la ciutat amb l’IBI més car d’Espanya, ni tampoc una ciutat que dona l’esquena a emprenedors i a inversors. Necessitem un ambiciós pla fiscal per atraure inversions, abaixar impostos locals i eliminar traves burocràtiques als emprenedors”.

L'alcalde de Tarragona pronunciarà la conferència de ciutat el pròxim 21 de juny

08/06/2022 - Es convoca a la ciutadania a participar formulant preguntes a l'alcalde de manera telemàtica

L'Ajuntament de Tarragona, guardonat amb el Premi de Digitalització i Sostenibilitat de les Administracions Públiques

07/06/2022 - La revista 'Computing' ha reconegut el projecte de modernització i digitalització del consistori

Prestigiar i dotar de recursos a les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat, clau de la segona jornada “Tarragona capital”

30/05/2022 - José Luis Martín: “Tarragona ha de seguir l’exemple aportat per l’alcalde de Salamanca: una ciutat que prioritza la seguretat dels veïns, amb un govern local que actua de manera contundent amb ocupacions i delinqüents reincidents, que inverteix recursos en policia de proximitat, unitats especials -com la Unitat Canina de Policia Local que protegeix a les víctimes més vulnerables- o la Policia Turística, que garanteix també la tranquil·litat dels seus visitants”.

Els fons Next Generation seleccionen el projecte de digitalització i modernització de l'Ajuntament de Tarragona

26/05/2022 - Comptarà amb un finançament de 507.779,32 euros i implicarà una millora de la feina dels treballadors i treballadores municipals

José Luis Martín: “La seguretat ciutadana centrarà la segona jornada del cicle ‘Tarragona capital’”

23/05/2022 - José Luis Martín: “La inseguretat ciutadana s’ha convertit en una preocupació cabdal dels tarragonins. És necessari afrontar aquest problema com a prioritat política: Tarragona ha de ser una capital segura, cuidada i tranquil·la”.

Pau Ricomà: "El gran repte de l'àrea metropolitana de Tarragona és la mobilitat. És imprescindible trobar una solució"

18/05/2022 - L'alcalde ha participant aquest dimecres en el debat 'Noves visions en el reequilibri territorial. Capitals i demarcacions'