Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Consistori Notícies de govern i oposició Notícies 2024 Nota informativa sobre el Consell Plenari de 19 de juliol de 2024

Nota informativa sobre el Consell Plenari de 19 de juliol de 2024

Dos acords destacats del Consell Plenari de l'Ajuntament de Tarragona
Nota informativa sobre el Consell Plenari de 19 de juliol de 2024 Imatge d'arxiu del Consell Plenari. Foto: Ajuntament de Tarragona
19/07/2024

Cessió a 50 anys l'Estadi de Futbol Municipal al Nàstic

El consell plenari de l'Ajuntament de Tarragona ha aprovat l'expedient administratiu per l'adjudicació directa de concessió per a l'ús i explotació de l'estadi de futbol municipal a favor del Club Gimnàstic SAD, d'acord amb les especificacions que es detallen als plecs de clàusules administratives corresponents, per un termini de 50 anys.

Acord entre l'Ajuntament de Tarragona i la Guàrdia per un millor funcionament del cos

El ple municipal ha ratificat aquest matí l'acord entre l'Ajuntament de Tarragona i els sindicats de la Guàrdia Urbana per aconseguir millores laborals. Entre els acords assolits s'ha decidit que es computaran en el saldo anual els deu minuts diaris d'entrada i sortida del treball com a temps establert. Es tracta d'un canvi en la configuració horària diària que permetrà millorar les condicions laborals al mateix temps que s'aconseguirà prestar un millor servei en els moments que les necessitats així ho requereixin. L'Ajuntament de Tarragona continua amb l'aposta per reforçar l'estructura del cos, ja sigui amb l'increment de nous agents com en la incorporació de nous caporals.