Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Consistori Notícies de govern i oposició Notícies 2024 El plenari de l'Ajuntament s'acomiada de Berni Álvarez

El plenari de l'Ajuntament s'acomiada de Berni Álvarez

El fins ara conseller municipal d’Esports, Turisme Esportiu, Educació i Salut ha estat nomenat conseller d'Esports de la Generalitat de Catalunya
El plenari de l'Ajuntament s'acomiada de Berni Álvarez Imatge del ple extraordinari d'aquest dijous 22 d'agost.
22/08/2024

Berni Álvarez ha deixat de ser aquest matí conseller municipal d’Esports, Turisme Esportiu, Educació, Salut i Europa Direct de l’Ajuntament de Tarragona. Aquest matí s’ha celebrat un plenari extraordinari on el conseller d’Esports de la Generalitat de Catalunya ha presentat la seva renúncia com a regidor municipal.

En aquest mateix ple s’ha declarat la vacant produïda per la marxa del conseller Álvarez i també s’ha pres coneixement de la renúncia presentada per Valle Mellado Sierra, i també s’ha sol·licitat a la Junta Electoral Central que atribueixi l'escó vacant.

L’alcalde de Tarragona, Rubén Viñuales, ha destacat “el talent tarragoní en estat pur, humà i professional. El seu nomenament com a conseller de la Generalitat de Catalunya ens ha permès tenir orgull de ciutat i posar Tarragona al lloc que mereix”.

Per la seva part, el fins avui encara conseller municipal, Berni Álvarez, ha destacat que la nova conselleria d’Esports “és molt necessària. Tinc clar que aquesta confiança del Govern de Catalunya ve per una feina que hem pogut fer aquí. Sento orgull de  la feina fet, però sense els equips de treball que he tingut no hagués pogut fer-ho. Espero ser el més proactiu per aquesta ciutat, perquè s’ho mereix”. L’acte s’ha tancat amb una ovació al fins avui conseller municipal de l’Ajuntament de Tarragona.