Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Consistori Notícies de govern i oposició Notícies 2020 L'alcalde de Tarragona, Pau Ricomà, destaca 'els enormes valors' de Salvador Allende en l'ofrena floral en memòria del president xilè

11/09/2020

L’alcalde de Tarragona, Pau Ricomà, ha participat aquest migdia a l’ofrena floral al monument a Salvador Allende. L’alcalde ha remarcat que “era una figura que desborda qualsevol partidisme. Allende va ser una persona que va donar la vida per uns valors, amb un enorme compromís i que el van matar per portar a terme les seves idees”.

A l’acte també han participat Francisco Javier Alvear en nom de l’Associació Salvador Allende i els senadors Ana Surra i Santi Castellà. A continuació han dipositat flors davant el monòlit en memòria del que va ser president xilè l’Associació Salvador Allende, l’Ajuntament de Tarragona, els partits polítics, els sindicats i diferents entitats ciutadanes.