Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Consistori Grups municipals Grup Municipal PPC Actualitat del Grup Municipal PP

Actualitat del Grup Municipal PP

José Luis Martín (PP): “El govern Ricomà ha fracassat estrepitosament amb el seu pla d’ajudes al comerç”

12/11/2020 - "Només s’ha adjudicat un 20% dels prop de 500.000€ consignats en ajudes al comerç tarragoní per a fer front a les pèrdues provocades per la pandèmia.”

José Luis Martín (PP): “L’alcalde Ricomà va mentir en el cost de les Festes Majors que va organitzar en plena pandèmia”

28/10/2020 - "La celebració de les Festes de Santa Tecla no només va suposar un risc pels tarragonins, ens va costar gairebé el mateix que en un any normal, més de 360.000 €: gairebé el doble del que l’alcalde va comunicar”.