Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Consistori Grups municipals Grup Municipal PPC Actualitat del Grup Municipal PP

Actualitat del Grup Municipal PP

José Luis Martín: “La carta de Ricomà als veïns de Llevant és vergonyosa”

21/07/2022 - “El Sr. Ricomà s’ha amagat darrera d’una carta buida per no dialogar amb els veïns ni admetre preguntes. Ha de donar a conèixer a tots els tarragonins els detalls del projecte que la Generalitat ens vol endossar i que, de moment, sembla que no ha aconseguit conèixer ni ell mateix”

José Luis Martín: “Ricomà ha deixat Tarragona sense servei d’informació turística en temporada alta"

14/07/2022 - El Grup Municipal del Partit Popular de Tarragona demanarà explicacions sobre el “retallament dràstic d’horaris i el tancament dels punts d’informació turística que ha patit la ciutat durant aquest mandat”.

José Luis Martín: “Apostem per l’exempció d’impostos a les empreses que vinguin a TGN a crear llocs de treball".

21/06/2022 - “Nosaltres ens comprometen a abaixar l’IBI a tots els veïns de Tarragona un 40%, amb una baixada progressiva del 10% anual durant els anys 2023 a 2027”.