Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Consistori Grups municipals Grup Municipal PPC Notícies del grup municipal Maria Mercè Martorell: “Estem preocupats davant l’augment dels incidents i les víctimes a les platges”

El grup municipal del PP ha donat suport a la modificació del contracte de vigilància per augmentar les hores del servei de socorrisme a les platges de la ciutat
04/08/2023

El grup municipal del PP ha donat suport a la modificació del contracte de vigilància de les platges en el ple extraordinari d’aquest dijous per augmentar les hores del servei de socorrisme a la ciutat. La portaveu Maria Mercè Martorell ha demanat l’ampliació del servei de vigilància i una campanya informativa i de sensibilització per conscienciar els usuaris sobre l’estat del mar.

'Un petit esforç més per també ampliar mitja hora el servei per Santa Tecla'

Un cop aconseguit que el servei s’ampliï una hora més, fins a les 20 hores, per Martorell seria important fer un petit esforç per ampliar mitja hora més aquesta presència de socorristes també al setembre. ‘Santa Tecla coincideix en dissabte, i la Mercè en diumenge. Això fa preveure molta afluència de persones a les platges malgrat que ja sigui temporada baixa’, ha argumentat la consellera.

La portaveu popular ha agraït als tècnics municipals, a les àrees de Medi Ambient, Hisenda i a alcaldia i els consellers responsables per la celeritat de les gestions i, sobretot, a la resta de grups que han demostrat ‘poder treballar tots en la mateixa direcció davant aquest problema imprevist’.

Campanya de conscienciació

Per Martorell és imprescindible que les persones que van a les platges de la ciutat respectin les banderes. Per això ha remarcat la importància dels cartells informatius que s’instal·laran en diferents idiomes per començar una gran campanya de conscienciació que serveixi per evitar incidents com els viscuts en els darrers dies