Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Consistori Grups municipals Grup Municipal PPC Notícies del grup municipal El PP demana pausar l'adjudicació del contracte de la neteja de Tarragona

El PP demana pausar l'adjudicació del contracte de la neteja de Tarragona

El PP demana pausar l'adjudicació del contracte de la neteja de Tarragona Foto: Google Earth.
18/07/2024

El Partit Popular demana pausar l'adjudicació del contracte de la neteja de Tarragona. El grup municipal reclama seny i respecte a la justícia després que la primera classificada al concurs hagi presentat al·legacions a l'adjudicació del contracte de la neteja.

La portaveu Maria Mercè Martorell ha reiterat la importància de respectar els procediments judicials i no precipitar-se. “Hem de ser sensats i tenir coneixement. Sabem que la ciutat està bruta, però necessitem sensatesa respecte a les decisions dels tribunals”, ha indicat Martorell. La popular ha demanat al govern municipal que retiri el punt de l'ordre del dia del pròxim ple per adjudicar el contracte de neteja a la segona classificada.

“És importantíssim el respecte als òrgans judicials. Hem d'esperar que el Tribunal Superior de Justícia es pronunciï amb relació a les mesures cautelars. No hem de complicar més el contracte de la brossa, que ja està sent complicat, amb una tramitació més bronca i poc afortunada”, ha conclòs Martorell.