Mig centenar de persones participen en la primera caminada del cicle ‘Redescobrim l’Anella Verda’ d’ERC Tarragona
ERC Tarragona ha engegat aquest matí el cicle de caminades obertes a la ciutadania ‘Redescobrim l’Anella Verda’. La primera sortida, que ha recorregut l’entorn del Mas de la Creu i la Planota, ha comptat amb la participació de gairebé 50 persones. “Estem molt contents d’encetar aquest cicle que pretén reivindicar el pulmó verd de la ciutat, al mateix temps que establim un canal de comunicació amb la ciutadania i les entitats per conèixer les seves preocupacions i demandes”, ha expressat el portaveu adjunt del grup municipal, Xavi Puig.
Per la seva banda, la presidenta de l’executiva local, Gemma Marcos, ha fet una valoració molt positiva de la primera caminada, en la qual ha participat la plataforma No Hub Camps de Futbol. “Estem molt satisfets per la implicació de veïns i veïnes de Tarragona i del Catllar en aquesta primera sortida del cicle, que reivindica la importància de preservar l’Anella Verda”, ha comentat Marcos.
La pròxima caminada serà el dissabte 22 de febrer i recorrerà el Baix Gaià, Tamarit i Ferran. En acabar, hi haurà una calçotada a les Escoles Velles de Ferran per a tothom que vulgui. En aquest sentit, ERC obrirà un formulari d’inscripcions en els pròxims dies per als assistents que desitgin participar en la calçotada.