Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Consistori Grups municipals Grup Municipal ERC Notícies 2024 Maria Roig: “El govern del PSC és incapaç d’endreçar l’Ajuntament i va a la deriva”

"Les gerències fan que l'engranatge tècnic del consistori tiri endavant, però cada vegada en van quedant menys i ho veiem amb molta preocupació"
Maria Roig: “El govern del PSC és incapaç d’endreçar l’Ajuntament i va a la deriva” Maria Roig, portaveu del Grup Municipal d'ERC
24/07/2024

Després que la nova macrogerència de Promoció Econòmica hagi quedat deserta i que marxi un dels actuals gerents de l'Ajuntament de Tarragona, el Grup Municipal d'ERC veu amb molta preocupació l'actual situació. La portaveu dels republicans, Maria Roig, ha afirmat que "veiem com l'estructura organitzativa de l'Ajuntament va perdent força. Les gerències fan que l'engranatge tècnic del consistori tiri endavant, però cada vegada en van quedant menys i ho veiem amb molta preocupació".

Els republicans recorden que després de més d'un any de l'arribada del govern Viñuales encara no hi ha un gerent de Turisme i que l'executiu municipal no ha pogut desenvolupar la seva nova estructura gerencial. "El govern del PSC és incapaç d'endreçar l'Ajuntament i va a la deriva, amb les greus conseqüències que pot tenir per a tota la ciutadania. No han desplegat cap de les tres noves macrogerències que proposaven i un dels gerents més importants que tenim, marxa a l’Ajuntament perdent talent a casa nostra", ha expressat Roig.

La portaveu ha defensat la bona feina organitzativa que es va fer el mandat passat, "creant noves estructures, com un cap de Recursos Humans i convocant concursos públics a les gerències de Turisme, Transports, Mercats o Mitjans de Comunicació, així com empoderant aquelles direccions existents que ja funcionaven". És per això que des d'Esquerra critiquen la nova aposta de l'alcalde Viñuales de crear noves macrogerències i direccions, "no compartim aquesta estratègia perquè hi ha àrees que s'han de treballar de manera individual per la seva importància com pot ser el Turisme. Creiem que els equips que funcionaven no calia tocar-los, costa molt crear bons equips", ha apuntat Maria Roig qui ha afirmat que "no entenem tampoc, per exemple, com pel 2025 es vol una nova direcció del POUM quan la que hi ha ja funciona molt bé i en aquelles dates el procés del nou planejament urbanístic ja haurà gairebé finalitzat, no té cap sentit".

Roig ha expressat que la nova organització que proposa el PSC "no suposarà un estalvi econòmic a l'Ajuntament" i demana celeritat al govern Viñuales "per trobar una solució immediata per no perdre l'estructura tècnica de la casa i posar un rumb clar per fixar les línies estratègiques i no tenir quatre anys perduts amb les greus conseqüències que pot comportar per a la ciutat".