Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Consistori Grups municipals Grup Municipal En Comú Podem Notícies del Grup Municipal En Comú Podem En Comú Podem Tarragona se suma als actes de la Diada de Catalunya reafirmant la seva aposta per una Catalunya inclusiva i progressista

El grup reforça el seu compromís amb un projecte de país basat en la convivència, el respecte, la integració i la defensa dels drets de totes les persones que viuen a Catalunya.
En Comú Podem Tarragona se suma als actes de la Diada de Catalunya reafirmant la seva aposta per una Catalunya inclusiva i progressista Autor: Toni Garcia.
12/09/2024

El Grup Municipal d'En Comú Podem Tarragona va participar ahir en els actes d'homenatge de l'11 de setembre amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya. La formació va destacar la importància d'aquest dia com un símbol d'unitat en la diversitat, subratllant el seu compromís amb una Catalunya plural, progressista i inclusiva.

"Aquest 11 de setembre, més que mai, reivindiquem una Catalunya acollidora, oberta i diversa, enfront dels discursos d'odi i divisió. Catalunya ha de ser una nació per a tots i totes", va expressar el grup en les seves xarxes socials.

En la jornada, En Comú Podem també va voler recordar la figura de Salvador Allende, en complir-se 51 anys de la seva mort, vinculant el seu llegat de justícia social i drets humans amb els reptes actuals. "Enfront l'avenç de l'autoritarisme, tenim l'obligació de continuar construint una societat més justa, democràtica i digna, com va defensar Allèn amb valentia", van afegir.

Amb aquesta participació en la Diada, el grup reforça el seu compromís amb un projecte de país basat en la convivència, el respecte, la integració i la defensa dels drets de totes les persones que viuen a Catalunya.