Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Consistori Alcalde Actualitat

Actualitat

L’alcalde de Tarragona se suma a la iniciativa solidària 'Sant Jordi en companyia'

23/04/2021

L’alcalde de Tarragona, Pau Ricomà, ha obsequiat aquest matí amb un llibre i una rosa a Cèlia Pérez, veïna de Tarragona de 85 anys. Durant tota la jornada, més de 1.500 voluntaris i voluntàries de l’Associació Amics de la Gent Gran repartiran les Roses Contra l’Oblit.

Visita institucional del secretari general de la UGT a Catalunya, Camil Ros

21/04/2021

Durant la visita l’alcalde, el conseller d’Ocupació, Manel Castaño, i Camil Ros han fet un repàs dels temes d'actualitat

L'alcalde de Tarragona presenta el llibre "Tarragona durant la Segona República: 1931-1936"

16/04/2021

El llibre proposa un passeig visual per la Tarragona del període comprès entre els anys 1931 i 1936, és a dir, des de la proclamació de la Segona República el 14 d’abril de 1931 fins al cop d’estat dels militars rebels del 18 de juliol de 1936 que provocarà la Guerra Civil.

L'alcalde Pau Ricomà presideix la recepció al sector de les lletres

14/04/2021

Els Jardins de la Casa Canals ha estat l'escenari escollit enguany per acollir aquesta trobada d'escriptors i escriptores, editors, llibreters, bibliotecaris, ensenyants i altres persones i entitats del sector i que dona el tret de sortida a la celebració de la festa del Llibre a la ciutat.