Inventari general del Patrimoni
Al portal de Dades Obertes de l'Ajuntament podeu trobar tota la informació referent als béns i patrimoni municipals:
- Accions municipals
- Drets reals
- Immobles
- Patrimoni històric i artístic
- Vehicles
- Locals Municipals per a entitats
CONVOCATÒRIES DE cessió d’ús DE Locals municipals
Al tauler d'anuncis de la Seu electrònica de l'Ajuntament es publiquen les convocatòries de cessió d'ús de locals municipals per a entitats de la ciutat. A continuació, podeu consultar les convocatòries previstes o vigents:
Local disponible | superfície | convocatòria | anunci | |
---|---|---|---|---|
Av. Sant Salvador, 114 | 212,83 m2 | Del 15 de març al 14 d'abril | descarrega PDF | |
Edifici Europa, 113 SPSP | 185,90 m2 | Del 15 de març al 14 d'abril | descarrega PDF | |
Avinguda Andorra, 15 | 215,00 m2 | (plànol) | Del 15 de març al 14 d'abril | descarrega PDF |
Documentació necessària
- Dades de l’entitat.
- Certificat de l'acord de l'òrgan competent de l'entitat en què sol·licita la cessió.
- Memòria justificativa que inclogui:
- Justificació de l'oportunitat i conveniència de la cessió del local.
- Projecte d'activitats a la ciutat.
- Règim d'ús escollit (compartit/exclusiu); en cas de sol·licitar l'adjudicació en règim d'ús exclusiu, declaració relativa a la possible disposició de l'entitat a acceptar un règim d'ús compartit amb altres entitats beneficiàries, en atenció a la compatibilitat d'activitats; en cas de sol·licitar l'adjudicació en règim d'ús compartit, cal incloure les normes d'ús intern compartit.
- Identificació i emplaçament del local de titularitat municipal, usos i horaris.
- Béns i mitjans del local.
- Compte bancari.
- Possibles obres de millora dels elements i instal·lacions interiors del local.
- Nombre actualitzat d'associats o afiliats a l'entitat.
- Anys d’arrelament de l’entitat a la ciutat.
- Pressupost que destinarà al manteniment del local.
- Declaració responsable conforme l'entitat està al corrent amb les obligacions tributàries i que les dades de l’entitat són certes. (descarrega aquí la declaració en PDF)
- Designació del representant que serà el responsable del bon funcionament del local i del correu electrònic per a la recepció de les notificacions electròniques.
Sol·licitud
La sol·licitud amb tota la documentació requerida s'ha de presentar telemàticament a través de la sol·licitud genèrica de la seu electrònica, a partir de 15 de març i fins al 14 d'abril.