Els drets dels passatgers
Les incidències de Vueling han alterat els darrers dies els plans de viatges de molts ciutadans i que han estat substituïts per llargues hores d’espera, en els millors casos, i cancel·lacions, en els pitjors. Molts ciutadans desconeixen els seus drets en cas d’incidències en els vols que han de prendre. Aquests drets estan recollits en un conjunt de normes de la UE i convenis internacionals i estableixen una sèrie de mesures que totes les companyies aèries han de complir i s’apliquen a qualsevol retard, cancel·lació o overbooking que els impedeixi embarcar si surten de qualsevol aeroport situat a la UE o arriben a aquesta zona amb una companyia aèria d’un país de la zona, o d’Islàndia, Noruega o Suïssa.
L’actual reglament sobre els drets dels passatgers aeris de la Unió Europea, que va entrar en vigor el 2005, estableix nivells mínims d’assistència i compensació dels passatgers en cas de denegació d’embarcament, cancel·lació del vol o gran retard.
Més informació al nostre bloc Directe a Europa