Rolls Royce tria Tarragona com a escenari de la campanya internacional a xarxes socials del nou Phantom
La Part Alta de Tarragona ha estat l’escenari triat per Rolls Royce per a la campanya internacional a xarxes socials del nou Phantom. La firma britànica de cotxes de luxe va realitzar aquest diumenge una sessió de fotos i vídeo a la ciutat amb el suport de la Tarragona Film Office, l’oficina de rodatges del Patronat Municipal de Turisme de Tarragona.
La producció de la nova campanya va càrrec de la productora birtànica Paul Woodman, que ha valorat el color de la pedra de la ciutat i l’atenció rebuda per part de la Tarragona Film Office a l’hora de decantar-se per Tarragona. Des del Patronat Municipal de Turisme, la presidenta, Cinta Pastó, ha volgut destacar la importància d’aquest tipus de produccions publicitàries “per a la projecció internacional de la marca Tarragona”.
El Phantom és un dels cotxes més luxosos del món i la insígnia de la casa Rolls Royce. El nou model representa la vuitena generació d’aquest vehicle del segment F llençat al mercat l’any 2003.