Esteu aquí: Inici La ciutat Notícies Notícies 2014 Marca Ciutat, el seminari de referència de màrqueting de ciutats de Catalunya, celebra a Tarragona la seva millor edició

Marca Ciutat, el seminari de referència de màrqueting de ciutats de Catalunya, celebra a Tarragona la seva millor edició

Marca Ciutat, el seminari de referència de màrqueting de ciutats de Catalunya, celebra a Tarragona la seva millor edició

Més d'un centenar de responsables de comunicació, turisme i promoció econòmica de diferents ciutats de Catalunya han assistit al seminari, en què s'ha presentat l'evolució de la marca Tarragona
07/06/2014

 

L'organització del seminari de referència en màrqueting de ciutats Marca Ciutat ha considerat l'edició d'enguany que s'ha celebrat a Tarragona com la millor edició de les cinc que s'han realitzat fins a l'actualitat.

Més d'un centenar de responsables de comunicació, turisme i promoció econòmica de diferents ciutats de Catalunya, així com professionals del màrqueting i la comunicació han estat dos dies a la ciutat de Tarragona aprenent les noves tendències del màrqueting a l'hora de posicionar una ciutat o destinació.

Alguns dels millors experts en citymarketing de Catalunya han participat com a ponents en el Marca Ciutat 2014. Noms com Gerard Costa, Karen Sanders, Pau Canaleta, Toni Puig o Albert Medrán, entre altres, han exposat les noves eines de comunicació de ciutats.

En el marc del Marca Ciutat 2014, la ciutat de Tarragona ha presentat el procés de creació de marca de ciutat en què està immersa i ha estat una de les protagonistes del seminari.

Segells de reconeixement d'administració oberta