El Patronat Municipal de Turisme organitza una jornada formativa pels restauradors del Tarragona Gastronòmica
La fundadora i directora de la primera Escuela Online de Hostelería y Marketing Gastronómico, Erika Silva, va dur a terme ahir dimarts 8 d’octubre, una jornada de formació dirigida al col·lectiu de restaurants de Tarragona Gastronòmica en la qual va donar algunes de les claus per aprendre a connectar amb el nou client i satisfer les seves necessitats a Internet.
Silva, una referència en el màrqueting gastronòmic, va parlar de la importància del treball en equip i va ensenyar als participants algunes de les noves eines de màrqueting que estan a la seva disposició. A la conferència, que es va celebrar a l’Espai Turisme, Erika Silva va desenvolupar el que ella denomina cinc pilars fonamentals del nou màrqueting gastronòmic.
Erika Silva va estudiar Administració Hotelera, especialitzada en gastronomia, a la Universidad Tecnológica School Leading of the World Inacap, a Xile, i Restaurant Revenue Management, a la Cornell University. La seva especialització l'ha portat a realitzar xerrades per tot Espanya, destacant les realitzades al Basque Culinary Center sobre innovació en restaurants i a la Càtedra Ferran Adrià sobre màrqueting en línia per a restaurants. Erika Silva és autora del bloc Marketing Gastronómico des del qual comparteix setmanalment les últimes estratègies en màrqueting i gestió de restaurants.