Esteu aquí: Inici La ciutat Notícies Notícies 2009 Tarragona pren part a la Fira de Turisme de Madrid, Fitur

Tarragona pren part a la Fira de Turisme de Madrid, Fitur

Tarragona pren part a la Fira de Turisme de Madrid, Fitur

El Patronat Municipal de Turisme presentarà enguany el catàleg "Tarragona-gaudeix-la com tu vulguis"
27/01/2009
Tarragona participa a partir d'aquest dimecres 28 de gener al certamen Fitur, la fira dedicada al món del turisme més important de l’Estat espanyol i una de les més destacades a nivell europeu que enguany arriba a la seva 29a edició. En concret, enguany, el Patronat Municipal de Turisme hi presentarà el catàleg que ha editat, en col·laboració entre el sector públic i privat, amb el títol “Tarragona - gaudeix-la com vulguis”. La presentació del catàleg, que serà presidida pel tinent d’Alcalde de l’Àrea de Promoció i Estratègies de Ciutat i Projecció Exterior i president del Patronat de Turisme de Tarragona, Sergi de los Rios, es durà a terme aquest dijous, 29 de gener, a les 12h al Pavelló 7 de l’estand Catalunya 7C01. La Fira també comptarà amb la presència de la consellera de Patrimoni, Rosa Rossell i de l’alcalde, Josep Fèlix Ballesteros. Així mateix, estan previstos actes relacionats amb les candidatures perquè Tarragona esdevingui Capital de la Cultura Europea el 2016 i perquè sigui seu dels Jocs de la Mediterrània el 2017.
 
Tarragona, una ciutat amb moltes opcions turístiques
Al catàleg es destaquen com a productes turístics la cultura, la gastronomia, el golf, el submarisme, el certamen Tarraco Viva, el concurs de Focs Artificials i la natura, entre d’altres. Les diferents propostes animen a visitar la ciutat i el seu entorn des de diferents perspectives, presenta diversos paquets turístics, que han estat creats i organitzats per diverses agències de viatges (Viatges Berga i Incoming Evasió, de Tarragona; Catatour, de Reus i Veronia Tours, de Salamanca).
 
En concret, el catàleg servirà de suport per promoure accions comercials i com a eina de difusió durant famtrips, workshops, fires i promocions. Els lectors hi trobaran dos grans capítols: escapades i circuits. En el primer, s’hi inclouen escapades culturals i gastronòmiques (com degustacions de vins i olis), escapades esportives (per submergir-se al parc subaquàtic de Tarragona, practicar caiac o muntant en bicicleta). Així mateix, també inclouen escapades “al teu aire” i per visitar la ciutat, fent referència a productes com la targeta turística Tarragona Card. Pel que fa als circuits, proposa Tarragona com a punt de partida fins al Delta de l’Ebre, la Ruta del Cister, el Priorat, Barcelona, el Penedès o Montserrat. En total, són vint-i-dos paquets turístics que tenen en comú una pernoctació a la ciutat com a mínim i un màxim de sis, així com una visita guiada per Tarragona.   
 
Per segon any, sota el paraigua de la marca Turisme de Catalunya
Per segon any consecutiu, la ciutat tindrà el seu espai propi dins el pavelló de Turisme de Catalunya. Una ubicació que, segons ha recordat el tinent d’Alcalde de Promoció, “ha contribuït a promocionar turísticament la ciutat per competir en un món cada vegada més globalitzat”. L’estand del Patronat Municipal de Turisme de Tarragona té una superfície de trenta metres quadrats i està identificat amb una imatge de la ciutat com és l’amfiteatre romà.   
Segells de reconeixement d'administració oberta