L'Àrea de Promoció impulsa "Aquest Nadal, de compres per Tarragona"
L'objectiu de la campanya és incentivar als tarragonins perquè facin les seves compres de Nadal als comerços de la ciutat
17/12/2008
Incentivar als tarragonins perquè facin les seves compres de Nadal als comerços de la ciutat és el principal objectiu de la campanya “Aquest Nadal de compres per Tarragona” que ha impulsat enguany, i per primera vegada, l’Àrea per a la Promoció i Estratègies de Ciutat i Projecció Exterior de l’Ajuntament de Tarragona. La iniciativa, a la que hi donen suport les 15 associacions de comerciants de la ciutat, pretén, segons ha explicat el tinent d’alcalde de l’Àrea, Sergi de los Rios, “animar als tarragonins perquè facin les seves compres nadalenques als molts comerços especialitzats que tenim repartits per tots els barris de Tarragona”. “Són aquests establiments, els que són més a prop dels seus veïns, els que ofereixen una atenció més personalitzada, amb un servei pròxim, de qualitat i basat en la mútua confiança”. Segons ha reconegut el conseller, l’objectiu passa per “tornar a repetir aquesta campanya en futures ocasions”.
En total, s’han repartit 50.000 díptics de la campanya a les bústies dels tarragonins. En aquests, hi consten els principals actes previstos a la ciutat per celebrar el Nadal. Així, s’hi inclou informació sobre les fires de Nadal i d’Artesania i Regals; de les activitats infantils, com el Parc Infantil o el Caga Tió; els pessebres, com el de Bancaja al Mercat Central o el de la Brigada Municipal al barri del Pilar, i dels espectacles, com els Pastorets al Metropol o el Concert de Cap d’Any. Finalment, el fulletó també inclou les iniciatives que coincideixen amb Cap d’Any, com l’home dels Nassos o el bany i la cursa de Sant Silvestre, i les programades per l’arribada dels Reis Mags d’Orient. Tota la informació es pot consultar a la pàgina web de l’Ajuntament www.tarragona.cat.