Esteu aquí: Inici La ciutat Notícies Notícies 2009 Injecció de 4,2 milions d'euros per Tarraco Romana

Injecció de 4,2 milions d'euros per Tarraco Romana

Injecció de 4,2 milions d'euros per Tarraco Romana

20/11/2008
El Director General de Turisme de la Generalitat, Joan Carles Vilalta, ha comunicat al Tinent d’Alcalde de l’Àrea per a la Promoció i Estratègies de Ciutat, Sergi de los Rios, que la Mesa de Directors Generals de Turisme celebrada el dimarts a Madrid, va aprovar inicialment el Pla de Competitivitat de la Tarraco Romana. El següent tràmit serà que aquest pla sigui ratificat definitivament, d’aquí a un mes, per la Sectorial de Turisme, a la que assistiran consellers de Turisme d’arreu de l’Estat. La Mesa de Directors Generals va aprovar que rebi una aportació de 4.200.000 euros en tres anualitats.
 
Al llarg de la reunió, els assistents van destacar la proposta de la Tarraco Romana, com un dels millors plans presentats. En concret, el pla va rebre els elogis del director de Turespaña, que el va posar d’exemple de “pla ben elaborat”.
 
De los Rios ha destacat la seva satisfacció per la notícia i ha assegurat que el Pla de Competitivitat “serà un punt de partida importantíssim per desenvolupar un model turístic de Tarragona, que durant massa anys no ha existit malgrat l’important potencial que té la nostra ciutat”. “Volem que Tarragona sigui un referent pel que fa a turisme urbà i que, a través de mesures eficaces, com les que proposa aquest pla, s’enforteixi com a capital de turisme de ciutat”.
 
El Pla de Competitivitat de la Tarraco Romana, elaborat per l’Escola de Turisme de la Universitat Rovira i Virgili, va ser presentat el passat mes de setembre pel departament d’Innovació, Universitats i Empresa al Ministeri d’Industria Turisme i Comerç. Totes les accions estratègiques que proposa emprendre van encaminades a potenciar el llegat romà que es troba distribuït a la ciutat de Tarragona, a Altafulla, Constantí i Roda de Barà.
Segells de reconeixement d'administració oberta