La 7a SB Hotels Marató de Tarragona es planteja arribar als 2017 participants
Avui s'ha presentat la 7a Marató de Tarragona, que se celebrà el 22 de gener i que es planteja com a objectiu arribar als 2017 participants. Una competició que, des d'enguany, passarà a anomenar-se SB Hotels Marató Tarragona després de set anys sent la Marató Costa Daurada. Precisament aquest canvi ha estat un dels fets més destacats per l'alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros: "Ens sentim molt orgullosos d'una competició per dues connotacions que són molt importants: perquè servirà d'assaig de cara als Jocs Mediterranis i perquè és una competició a escala mundial. El turisme esportiu és cada cop més important", ha afegit l'alcalde.
Per la seva part, el director de SB Grup, Marc Alado, ha explicat que els motius que l'han portat a patrocinar la marató és perquè "Tarragona sempre ens ha acollit molt bé i perquè l'any vinent serà un gran any per aquesta ciutat".
En la mateixa línia s'ha expressat el director SB Hotels Marató de Tarragona, Juanan Fernández, qui ha explicat que l'any passat es van inscriure 1.750 persones i "enguany esperem arribar als 2017. Aquesta competició és una gran eina de promoció perquè portem el nom de Tarragona per tot el món".
Ha tancat la presentació l'atleta d'elit Jaume Leiva qui ha explicat que la Marató de Tarragona "forma part de l'ADN de la ciutat".