Esteu aquí: Inici Cultura Notícies Notícies 2012 Tarragona 2012 estrena butlletí digital i espot publicitari

Tarragona 2012 estrena butlletí digital i espot publicitari

Tarragona 2012 estrena butlletí digital i espot publicitari

Les dues noves eines de comunicació de la Capitalitat volen apropar tant al públic tarragoní com el que ens visita la cultura tarragonina
12/03/2012

A partir d’avui, Tarragona 2012, Capital de la Cultura Catalana compta amb dues noves eines de comunicació: el butlletí digital Públics 2012 i un espot publicitari que es podrà veure durant tot l’any no només a les televisions locals (Tac 12 i Canal català) sinó també properament arreu de Catalunya a través de la xarxa de televisions de Canal Català i de TV3. Aquest espot, de 20 segons de duració, s’escamparà també a partir d’avui mateix a través de les xarxes, concretament estarà penjat al Youtube de T/2012 i es podrà visualitzar a través del web, Facebook, Twitter i Google Plus, per tal de promocionar tant a dins com a fora de les nostres fronteres el fet que la cultura tarragonina enguany està en el punt de mira.

Espot “La cultura ens transforma”

L’espot de Tarragona 2012 vol reflectir el lema de la Capitalitat, “La cultura ens transforma”, a partir d’allò més significatiu de Tarragona: la història viscuda. Així doncs, els espais patrimonials històrics i de la festa s’observen alternadament en repòs i vius, en solitud i amb la intervenció quotidiana de les persones. L’espot mostra les principals característiques de la ciutat: com els seus habitants convivim amb la història dia a dia i d’una manera natural, com ens agrada apropiar-nos del carrer, de les places, i com per dins sempre portem la consciència de viure la història i atorguem una dimensió simbòlica especial als balls, als gestos, a les paraules, a les situacions que compartim en comunitat.

Públics 2012

Avui neix el Públics 2012, el butlletí electrònic de la Capital. La periodicitat de la publicació és mensual i se centra en les activitats i els continguts vinculats a Tarragona 2012. El nou Públics 2012 vol anar molt més enllà de ser una agenda comentada, amb aquesta intenció, la seva secció principal, Selecció natural, està dedicada a les recomanacions culturals que un personatge tarragoní significatiu fa als seus conciutadans i a les persones que visitin la ciutat. Així, doncs, acomplint l’objectiu de Tarragona 2012 de posar en valor les persones amb nom i cognoms que fan cultura a la nostra ciutat i de donar veu als ciutadans, el butlletí exposa les propostes personals d’aquests convidats, que projecten la ciutat més enllà de les fronteres tarragonines, com a veritables ambaixadors.

El butlletí també inclou seccions fixes consistents en un comentari breu sobre un aspecte relacionat amb la cultura de la ciutat (arqueologia, gastronomia, llengua, arquitectura, etc.). Aquestes seccions són: “La troballa”, “La imatge”, “La paraula”, “Les lletres”, “El racó insòlit”, “La cançó”, “Què mengem?” i “Sóc petit!”. A més, Públics 2012 compta amb un apartat de destacats i un d’agenda exhaustiva, que beurà de l’Agenda Tarraco Romana, molt completa i detallada, i que inclourà tots els actes que es fan a la ciutat.

Públics 2012 està pensat perquè tingui un doble nivell de lectura, de tal manera que la pàgina que cadascú rebi tingui un sentit global, en si mateixa, i que qui vulgui ampliar informació ho pugui fer. De la mateixa manera, el butlletí digital també persegueix la intenció d’apropar-se tant al públic tarragoní com a aquella gent de fora que estigui visitant la ciutat o es plantegi visitar-la.

  • Totes aquelles persones que fins ara no rebien Públics i que estiguin interessades a rebre el butlletí Públics 2012, s’hi poden subscriure a través del web de T/2012.
Segells de reconeixement d'administració oberta