El XXIV Concurs de Castells ja té imatge i marxandatge
El Concurs manté el seu eslògan promocional, “L’espectacle casteller més gran del món”. La imatge es podrà veure a partir del mes de setembre en els cartells i banderoles que es penjaran arreu de la ciutat, així com a la pàgina web i en anuncis als mitjans de comunicació, i es poden veure dos castellers que alcen la vista per contemplar un castell d'una altra colla.
El desenvolupament de la imatge gràfica del XXIV Concurs de Castells ha anat a càrrec de l’empresa tarragonina Marketing Land. La samarreta té un preu de deu euros i s’hi poden llegir diferents paraules específiques del vocabulari casteller . Per primera vegada s’ha editat un mocador casteller del Concurs, que té un preu de cinc euros. També s’han editat sis models diferents de la xapa del Concurs, que juguen amb el logotip i l’eslògan. Cada xapa es podrà adquirir per un euro.
El marxandatge del Concurs de Castells es pot adquirir al centre comercial El Corte Inglés de Tarragona, un dels patrocinadors principals del certamen. En les properes setmanes s’obriran nous punts de distribució, que s’anunciaran a través de les xarxes socials del Concurs.
D’altra banda, les persones que ho desitgin podran seguir en directe el Concurs de Castells a través de la pantalla gegant instal·lada al jardí vertical de l’antiga Tabacalera. A través de la pantalla s’oferirà la retransmissió íntegra de les dues jornades del certamen, dissabte 6 d’octubre a partir de les 16.30 i el diumenge 7 d’octubre a partir de les 10 h.
El XXIV Concurs de Castells se celebrarà per primera vegada en dos dies, el 6 i 7 d’octubre, i viurà la seva edició més participativa, amb 30 colles. Serà també la primera edició del certamen després de la declaració dels castells com a Patrimoni Immaterial de la Humanitat. Enguany, a més, el Concurs serà un dels eixos de Tarragona 2012 Capital de la Cultura Catalana.