Què |
Cultura popular i festes
|
|
Quan | 04/03/2025 10:00 to 11:30 | |
Programació | Carnaval | |
Localització | ||
Organitzat per | Colla La Bóta | |
Afegeix a la teva agenda... |
El Rei del Carnestoltes i la seva Concubina han estat executats i el seu sèquit surt als carrers a plorar-los per tota la ciutat.
Un seguit de personatges estrambòtics, encapçalats pel bisbot de la Colla La Bóta, acompanyen totes les amants del Rei, que ploren desconsolades i reparteixen esqueles informant del seu enterrament.
La Mascarada anirà acompanyada del toc fúnebre dels Ministrers del Camp i del Llamp des de l’Antic Ajuntament i en direcció a la plaça de la Font.
Urban Style, amb els seus Inuits, els nòmades del gel, rep el segon premi
Vegeu-ne mésUna gran varietat d’activitats s’apropen al ritme de la celebració
Vegeu-ne mésAquest monument ret homenatge enguany a les víctimes i voluntaris de la DANA, com a símbol de la solidaritat sorgida aquells dies
Vegeu-ne mésUrban Style ha aconseguit el segon premi de la gala d’enguany, que ha reunit gairebé 3.000 persones entre els tres passis al Recinte Firal del Palau de Congressos
Vegeu-ne més