És un grup de swing, dixieland, jazz popular i altres músiques integrat per músics professionals del Camp de Tarragona, que tenen una àmplia formació i experiència en aquest àmbit. La formació instrumental i la quantitat de músics pot ser variable segons la demanda.
Ens els seus espectacles es barreja bona música, amb dosis d’humor, teatre i una gran interacció amb el públic. Des de la seva presentació, el febrer de 2012, han realitzat més de 400 actuacions amb molt bona resposta per part del públic i dels mitjans.
La formació habitual està formada per: Raül Cid, al trombó, veu i direcció; Josué García, a la trompeta; Ton Solé, al banjo i ukelele; Ismael Carles, a la tuba, i Adrià Mort a la bateria.
En la seva 30a edició podrem gaudir del 24 al 27 d’abril de gairebé 50 actes
Vegeu-ne mésDes d’avui i fins al divendres 7 de febrer, tothom qui ho vulgui pot presentar les seves propostes
Vegeu-ne mésLa nova edició del festival internacional de Tarragona tindrà lloc del 24 al 27 d’abril
Vegeu-ne més