La pell fina
Sala Flyhard (Barcelona)
El Nacho i la Miranda, una jove parella de Barcelona, visiten uns amics que acaben de ser pares per conèixer el petit Jan. Tot sembla anar bé fins que el Nacho deixa anar, sense donar-li gaire importància, que el bebè de l’Eloi i la Sònia… és molt lleig. A partir d’aquí, i tot i que els recent estrenats pares intenten treure ferro a l’assumpte, l’ambient s’enrareix i comencen a sortir a la llum algunes altres veritats que fins ara cadascú guardava.
Comèdia / Català / 75 min.
Baby boom! El musical del destape
Egos Teatre (Barcelona)
12 d’agost de 1969. El Ministro de Asuntos Inferiores ha quedat amb la seva amant francesa en un càmping abandonat de la Costa Brava per passar una nit romàntica. Inesperadament, se sumaran a la cita la seva púdica dona, el secretari abnegat, una sueca de manual i un guardabosc amb un missatge apocalíptic. Aviat es desencadenarà un vodevil hilarant d’entrades i sortides, de dobles sentits, insinuacions i molta tensió sexual que farà un gir de 180° amb l’arribada d’un darrer convidat: una criatura de l’espai delerosa de sucar el melindro. Seran capaços els nostres protagonistes de salvar el món… o prou feina tindran amb salvar les aparences?
Comèdia / Català i castellà / 90 min.
Baby boom! El musical del destape
Egos Teatre (Barcelona)
12 d’agost de 1969. El Ministro de Asuntos Inferiores ha quedat amb la seva amant francesa en un càmping abandonat de la Costa Brava per passar una nit romàntica. Inesperadament, se sumaran a la cita la seva púdica dona, el secretari abnegat, una sueca de manual i un guardabosc amb un missatge apocalíptic. Aviat es desencadenarà un vodevil hilarant d’entrades i sortides, de dobles sentits, insinuacions i molta tensió sexual que farà un gir de 180° amb l’arribada d’un darrer convidat: una criatura de l’espai delerosa de sucar el melindro. Seran capaços els nostres protagonistes de salvar el món… o prou feina tindran amb salvar les aparences?
Comèdia / Català i castellà / 90 min.
Els ocells
La Calòrica (Barcelona)
El jove empresari Pisteter i la seva companya Evèlpides no poden tornar a casa. Tampoc se’ls acudeix cap altre lloc on puguin anar a viure la vida còmoda, relaxada i lliure d’impostos que anhelen. La trobada accidental amb un innocent puput els portarà a plantejar-se un canvi d’estratègia: i si renunciessin a la seva condició humana i es convertissin en ocells? O encara més: i si convencessin les aus del món per crear una nova societat basada en els principis fonamentals d’Individu, Propietat i Competència?
Comèdia dramàtica / Català / 85 min.
Acorar - Produccions de ferro
Acorar és una reflexió sobre la identitat col·lectiva dels pobles, sobre què és allò que ens defineix, què és allò que fa que –encara– existeixi la nostra comunitat. El text pren per excusa narrativa la descripció d’una jornada de matances a Mallorca. I d’aquí el títol de l’espectacle. La d’acorar era una feina reservada al més expert, perquè no és gens senzilla de fer, i avui en dia ben pocs en saben. A partir d’un minúscul fet casolà, oferim una visió universal que provoca una reflexió en l’espectador sobre el seu món més íntim. Arribarem a la secreta intimitat de cada un perquè allò que oferim és universal.
Comèdia dramàtica. Català. 50 min.
Text i interpretació: Toni Gomila
Direcció: Rafel Duran
Ajudant de direcció: Antònia Jaume
Espai escènic i vestuari: Rafel Lladó
Il·luminació i so: Rafel Febrer
Vídeo: Jaume Miralles
Pintura tèxtil: Pere Terrassa
Màscara: Margalida Munar
Veus en off: Antònia Jaume i Miquel Torrens
Activitat pre-funció:
El dia 1 de febrer a les 19 h / Xerrada sobre la gentrificació i el turisme que esborra identitats amb “Stop Creuers” i “Aturem el Hard Rock” a la llibreria La Capona.
Acorar - Produccions de ferro
Acorar és una reflexió sobre la identitat col·lectiva dels pobles, sobre què és allò que ens defineix, què és allò que fa que –encara– existeixi la nostra comunitat. El text pren per excusa narrativa la descripció d’una jornada de matances a Mallorca. I d’aquí el títol de l’espectacle. La d’acorar era una feina reservada al més expert, perquè no és gens senzilla de fer, i avui en dia ben pocs en saben. A partir d’un minúscul fet casolà, oferim una visió universal que provoca una reflexió en l’espectador sobre el seu món més íntim. Arribarem a la secreta intimitat de cada un perquè allò que oferim és universal.
Comèdia dramàtica. Català. 50 min.
Text i interpretació: Toni Gomila
Direcció: Rafel Duran
Ajudant de direcció: Antònia Jaume
Espai escènic i vestuari: Rafel Lladó
Il·luminació i so: Rafel Febrer
Vídeo: Jaume Miralles
Pintura tèxtil: Pere Terrassa
Màscara: Margalida Munar
Veus en off: Antònia Jaume i Miquel Torrens
Activitat pre-funció:
El dia 1 de febrer a les 19 h / Xerrada sobre la gentrificació i el turisme que esborra identitats amb “Stop Creuers” i “Aturem el Hard Rock” a la llibreria La Capona.
Sucia- Bàrbara Mestanza
Benvingudes, aquesta és la història de tot el que he hagut de viure i lluitar per tornar a conquerir allò que un dia va deixar de ser meu: EL MEU COS.
Quan una víctima d'una agressió sexual explica la seva experiència, la primera reacció que sorgeix per part del món és clara: PER QUÈ NO VAS FER RES? Sucia és la meva resposta a aquesta pregunta.
Sucia parla de l’agressió sexual posant el focus no sols en la mateixa experiència viscuda per la víctima, sinó en com rebem com a societat aquest tipus de situacions.
El nostre sistema ha convertit el Feminisme en una moda, un concepte a mercè de les necessitats del nostre sistema socioeconòmic. Nosaltres no deixarem que succeeixi el mateix amb les agressions. En un moment en el qual les agressions no han disminuït, ens plantegem
tractar aquest tema intentant buscar la manera de traçar un pont que ens ajudi a comprendre la complexitat d’un problema que travessa tothom per igual. Entendrem les agressions no sols com a casos aïllats, sinó com l’estructura base en la qual el nostre sistema
es fonamenta.
Comèdia dramàtica. Castellà i català. 110 minuts.
Autor, actor i director: Xavi Castillo
Utilleria i vestuari: Pot de Plom Teatre
Llum i so: Gabriel Calleja
Tècnics en gira: Gabriel Calleja
Producció executiva: Adela Palomares
Imatge gràfica i comunicació pública: Adela Palomares
Fotografia: Gilberto Dobón
Activitat post-funció:
El dia 16 de febrer (en acabar la funció) / Col·loqui amb Miriam Blesa, psicoterapeuta i sexòloga.
Sucia- Bàrbara Mestanza
Benvingudes, aquesta és la història de tot el que he hagut de viure i lluitar per tornar a conquerir allò que un dia va deixar de ser meu: EL MEU COS.
Quan una víctima d'una agressió sexual explica la seva experiència, la primera reacció que sorgeix per part del món és clara: PER QUÈ NO VAS FER RES? Sucia és la meva resposta a aquesta pregunta.
Sucia parla de l’agressió sexual posant el focus no sols en la mateixa experiència viscuda per la víctima, sinó en com rebem com a societat aquest tipus de situacions.
El nostre sistema ha convertit el Feminisme en una moda, un concepte a mercè de les necessitats del nostre sistema socioeconòmic. Nosaltres no deixarem que succeeixi el mateix amb les agressions. En un moment en el qual les agressions no han disminuït, ens plantegem
tractar aquest tema intentant buscar la manera de traçar un pont que ens ajudi a comprendre la complexitat d’un problema que travessa tothom per igual. Entendrem les agressions no sols com a casos aïllats, sinó com l’estructura base en la qual el nostre sistema
es fonamenta.
Comèdia dramàtica. Castellà i català. 110 minuts.
Autor, actor i director: Xavi Castillo
Utilleria i vestuari: Pot de Plom Teatre
Llum i so: Gabriel Calleja
Tècnics en gira: Gabriel Calleja
Producció executiva: Adela Palomares
Imatge gràfica i comunicació pública: Adela Palomares
Fotografia: Gilberto Dobón
Activitat post-funció:
El dia 16 de febrer (en acabar la funció) / Col·loqui amb Miriam Blesa, psicoterapeuta i sexòloga.
Spoiler: un homenatge al cinema - Xavi Castillo
El nou monòleg de Xavi Castillo és un gran homenatge al món del cinema.
El teatre que fem sempre ha estat impregnat de referències cinematogràfiques, així que “Spoiler” tindrà de tot: records d’infància, grans clàssics de la ciència-ficció, el terror, la comèdia, els grans directors, bandes sonores, actors i actrius de llegenda, pòsters, curiositats… Senyores i senyors, comença l’espectacle! “SPOILER: un show “palomitero”!”
Comèdia. Català. 120 minuts.
Autor, actor i director: Xavi Castillo
Utilleria i vestuari: Pot de Plom Teatre
Llum i so: Gabriel Calleja
Tècnics en gira: Gabriel Calleja
Producció executiva: Adela Palomares
Imatge gràfica i comunicació pública: Adela Palomares
Fotografia: Gilberto Dobón
Spoiler: un homenatge al cinema - Xavi Castillo
El nou monòleg de Xavi Castillo és un gran homenatge al món del cinema.
El teatre que fem sempre ha estat impregnat de referències cinematogràfiques, així que “Spoiler” tindrà de tot: records d’infància, grans clàssics de la ciència-ficció, el terror, la comèdia, els grans directors, bandes sonores, actors i actrius de llegenda, pòsters, curiositats… Senyores i senyors, comença l’espectacle! “SPOILER: un show “palomitero”!”
Comèdia. Català. 120 minuts.
Autor, actor i director: Xavi Castillo
Utilleria i vestuari: Pot de Plom Teatre
Llum i so: Gabriel Calleja
Tècnics en gira: Gabriel Calleja
Producció executiva: Adela Palomares
Imatge gràfica i comunicació pública: Adela Palomares
Fotografia: Gilberto Dobón
Spoiler: un homenatge al cinema - Xavi Castillo
El nou monòleg de Xavi Castillo és un gran homenatge al món del cinema.
El teatre que fem sempre ha estat impregnat de referències cinematogràfiques, així que “Spoiler” tindrà de tot: records d’infància, grans clàssics de la ciència-ficció, el terror, la comèdia, els grans directors, bandes sonores, actors i actrius de llegenda, pòsters, curiositats… Senyores i senyors, comença l’espectacle! “SPOILER: un show “palomitero”!”
Comèdia. Català. 120 minuts.
Autor, actor i director: Xavi Castillo
Utilleria i vestuari: Pot de Plom Teatre
Llum i so: Gabriel Calleja
Tècnics en gira: Gabriel Calleja
Producció executiva: Adela Palomares
Imatge gràfica i comunicació pública: Adela Palomares
Fotografia: Gilberto Dobón
Batec - Cia Calajo - ESTRENA
L’arribada d’una urna a casa farà que quatre dones de quatre generacions diferents d’una mateixa família convisquin a la cuina d’una casa. La més jove no informa a la resta de la seva decisió de guardar l’objecte entre la canyella i l’all en pols.
Aquestes dones aniran descobrint poc a poc la seva presència i podrem observar quin vincle tenen entre elles i amb la pròpia urna. En paral·lel, el xup-xup de la cuina les farà bategar pels temes que aniran sorgint que havien quedat amagats amb el pas del temps.
La convivència entre elles, la soledat dins d’una cuina, el comportament que heretem, el que deixem anar, allò que volem recuperar, l’arrel, la tradició, bombejaran aquesta història de quatre dones: besàvia, àvia, mare i filla o A B C i D.
Comèdia dramàtica. Català i castellà. 80 min.
Idea original: Candela Díaz Sanz
Direcció escènica: Marc Vilavella
Dramatúrgia: Georgina Castillo
Direcció musical i composició: Antonio Zarco
Intèrprets: Candela Díaz Sanz, Gracia Fernández i Antonio Zarco
Premi a Millor Composició Musical del Torneig RIIING!!! organitzat per El Terrat i el Festival Grec
Batec - Cia Calajo - ESTRENA
L’arribada d’una urna a casa farà que quatre dones de quatre generacions diferents d’una mateixa família convisquin a la cuina d’una casa. La més jove no informa a la resta de la seva decisió de guardar l’objecte entre la canyella i l’all en pols.
Aquestes dones aniran descobrint poc a poc la seva presència i podrem observar quin vincle tenen entre elles i amb la pròpia urna. En paral·lel, el xup-xup de la cuina les farà bategar pels temes que aniran sorgint que havien quedat amagats amb el pas del temps.
La convivència entre elles, la soledat dins d’una cuina, el comportament que heretem, el que deixem anar, allò que volem recuperar, l’arrel, la tradició, bombejaran aquesta història de quatre dones: besàvia, àvia, mare i filla o A B C i D.
Comèdia dramàtica. Català i castellà. 80 min.
Idea original: Candela Díaz Sanz
Direcció escènica: Marc Vilavella
Dramatúrgia: Georgina Castillo
Direcció musical i composició: Antonio Zarco
Intèrprets: Candela Díaz Sanz, Gracia Fernández i Antonio Zarco
Premi a Millor Composició Musical del Torneig RIIING!!! organitzat per El Terrat i el Festival Grec
Batec - Cia Calajo - ESTRENA
L’arribada d’una urna a casa farà que quatre dones de quatre generacions diferents d’una mateixa família convisquin a la cuina d’una casa. La més jove no informa a la resta de la seva decisió de guardar l’objecte entre la canyella i l’all en pols.
Aquestes dones aniran descobrint poc a poc la seva presència i podrem observar quin vincle tenen entre elles i amb la pròpia urna. En paral·lel, el xup-xup de la cuina les farà bategar pels temes que aniran sorgint que havien quedat amagats amb el pas del temps.
La convivència entre elles, la soledat dins d’una cuina, el comportament que heretem, el que deixem anar, allò que volem recuperar, l’arrel, la tradició, bombejaran aquesta història de quatre dones: besàvia, àvia, mare i filla o A B C i D.
Comèdia dramàtica. Català i castellà. 80 min.
Idea original: Candela Díaz Sanz
Direcció escènica: Marc Vilavella
Dramatúrgia: Georgina Castillo
Direcció musical i composició: Antonio Zarco
Intèrprets: Candela Díaz Sanz, Gracia Fernández i Antonio Zarco
Premi a Millor Composició Musical del Torneig RIIING!!! organitzat per El Terrat i el Festival Grec
Austràlia - Flyhard Produccions
L’Elena ha rebut una trucada des d’Austràlia on la seva germana Laia li pregunta si li donaria un òvul per poder tenir un fill amb el seu marit, l’Andy. Ella no ha trigat ni dos segons a contestar que sí, i ara, està a punt de creuar mig planeta per sotmetre’s al procés d’hormonació i donació. La seva germana gran, la Mercè, s’ha entestat a acompanyar-la tant sí com no. Serà la primera vegada en molt de temps que estan les tres germanes juntes. L’Elena té molt clar que faria qualsevol cosa per la seva germana. Al cap i a la fi, són família.
Comèdia dramàtica. Català i anglès. 75 minuts.
Autoria i direcció: Israel Solà
interpretació: Ester Cort, Meritxell Huertas, Brian Lehane i Carme Poll
Ajudantia de direcció: Adrià Masbernat
Disseny escenografia i vestuari: Clàudia Vilà
Ajudantia d'escenografia i vestuari: Lydia Cornillet
Construcció d'escenografia: Fernando Portillo
Disseny d'il·luminació: Xavi Gardés
Composició musical: Guillem Rodríguez
Una producció de Sala Flyhard
El corralet - Les Imperfectes - ESTRENA
Tens una rentadora per estendre i treus el cap per la finestra que dona al celobert; miris on miris veus una dona, a casa, immersa en la seva vida, en el seu propi món.
Treiem a la llum l'imaginari de quatre dones qualsevol, quatre dones com tu, com jo, com tantes altres... D'avui o de fa cinquanta anys. Para atenció i observa, igual que quan la teva mirada es cola a casa aliena mentre poses la pinça al mitjó, sense judicis... Només mira i comparteix aquest instant amb elles…
Dansa. Català. 50 min.
Concepte, direcció i interpretació
<La mami que te parió>: Raquel Méndez
<Requetemuà>: Júlia Miralles
<Mujer ideal>: Raquel Rodríguez
<Willkommen>: Paula Sánchez
Ull extern “Requetemuà”: Nadine Gerspacher
Cessió vestuari “Mujer ideal”: Natalia Viñas
Nota: Espectacle amb entrades no numerades
El corralet - Les Imperfectes - ESTRENA
Tens una rentadora per estendre i treus el cap per la finestra que dona al celobert; miris on miris veus una dona, a casa, immersa en la seva vida, en el seu propi món.
Treiem a la llum l'imaginari de quatre dones qualsevol, quatre dones com tu, com jo, com tantes altres... D'avui o de fa cinquanta anys. Para atenció i observa, igual que quan la teva mirada es cola a casa aliena mentre poses la pinça al mitjó, sense judicis... Només mira i comparteix aquest instant amb elles…
Dansa. Català. 50 min.
Concepte, direcció i interpretació
<La mami que te parió>: Raquel Méndez
<Requetemuà>: Júlia Miralles
<Mujer ideal>: Raquel Rodríguez
<Willkommen>: Paula Sánchez
Ull extern “Requetemuà”: Nadine Gerspacher
Cessió vestuari “Mujer ideal”: Natalia Viñas
Nota: Espectacle amb entrades no numerades
El corralet - Les Imperfectes - ESTRENA
Tens una rentadora per estendre i treus el cap per la finestra que dona al celobert; miris on miris veus una dona, a casa, immersa en la seva vida, en el seu propi món.
Treiem a la llum l'imaginari de quatre dones qualsevol, quatre dones com tu, com jo, com tantes altres... D'avui o de fa cinquanta anys. Para atenció i observa, igual que quan la teva mirada es cola a casa aliena mentre poses la pinça al mitjó, sense judicis... Només mira i comparteix aquest instant amb elles…
Dansa. Català. 50 min.
Concepte, direcció i interpretació
<La mami que te parió>: Raquel Méndez
<Requetemuà>: Júlia Miralles
<Mujer ideal>: Raquel Rodríguez
<Willkommen>: Paula Sánchez
Ull extern “Requetemuà”: Nadine Gerspacher
Cessió vestuari “Mujer ideal”: Natalia Viñas
Nota: Espectacle amb entrades no numerades
Workshop per a dones im.perfectes
La Im.perfecta proposa un workshop de moviment per les dones tarragonines que vulguin compartir el Dia Internacional de la Dona d'una manera diferent.
Un espai segur on gaudir del nostre propi cos en moviment, on la dansa contemporània, el joc i el llenguatge corporal ens serviran per compartir una estona de cures cap a una mateixa i cap a les altres. Dirigit a dones sense límit d'edat, nivell o experiència prèvia.
Workshop. Català. 90 min.
El gegant del Pi - Cassandra Projectes Artístics
El gegant del Pi és un monòleg escrit per un actor, Pau Vinyals, i en aquest cas interpretat pel mateix autor. És un procés de creació per trobar les paraules de tots els silencis que habiten una família, un poble. Un viatge del poble a la ciutat i de la ciutat al mig del bosc i del bosc al menjador de casa. De l’espai públic al privat. El gegant del Pi és una autoficció de l’herència rebuda, d’un intent per encarar la construcció d’una llar. Què ha fet la meva família per defensar les seves propietats? De què seríem capaços per defensar casa nostra? Què faríem per salvar un fill?
Drama. Català. 90 min.
Autoria: Pau Vinyals
Direcció: Pau Vinyals i Júlia Barceló
Intèrpret: Pau Vinyals
Escenografia: Judit Colomer
Vestuari: Joan Ros
Composició musical: Arnau Vallvé
Assistent de direcció: Miguel Uriz
Llums: Judit Colomer
Direcció de producció: Júlia Simó Puyo
Una producció de Cassandra Projectes Artístics, La Planeta, Teatre Jardí de Figueres i Teatre de Banyoles.
Risses Xou - Risses
El Bar Risses està a punt de celebrar l’últim open mic abans de tancar i els humoristes no han arribat. La gent (normal) que hi ha al bar comença a agafar el micròfon. Un espectacle de stand up en català amb cinc humoristes.
Comèdia. Català. 90 min.
Actors/actrius: Álvaro Rodríguez, David de la Torre, Adrià Castellví i dues convidades sorpresa
Director: Arnau Curto
Tècnic de so: Arnau Curto
Responsable de comunicació: Mar Ribé
Sí Sí Sí - d’Eleanor Bishop i Karin McCracken
Sí Sí Sí és l’espectacle que ens hauria agradat veure quan anàvem a l’institut, una assignatura pendent per a totes les generacions. A través de dues històries protagonitzades per quatre joves, parla sense embuts sobre el desig i el consentiment des de la llibertat de cadascú. Un
espectacle per a joves i adults, optimista, commovedor i amb sentit de l'humor.
Combinant la ficció, els testimonis de joves i la interacció amb el públic, l’actriu Ann Perelló protagonitza aquesta obra de teatre dirigida per Joan Arqué i escrita per les neozelandeses Eleanor Bishop i Karin McCracken, que s’ha estrenat en diversos països arreu del món.
Drama. Català. 60 min.
Autores: Eleanor Bishop i Karin McCracken
Traducció: Màrius Serra
Direcció: Joan Arqué
Intèrpret: Ann Perelló
Moviment i ajudantia de direcció: Carla Tovias
Música i espai sonor: Judit Farrés
Audiovisual: Cultura i Conflicte
Espai: Adrià Pinar
Vestuari: Rosa Lugo
Il·luminació: Anna Boix
Assessorament dramatúrgic: Teresa Turiera-Puigbò Bergadà
Assessorament en salut sexual: Dra. Raquel Tulleuda
Producció: Teatre de l’Aurora
Coproducció: Teatre Principal de Palma
Amb el suport de: Institut Català de les Empreses Culturals
Sí Sí Sí - d’Eleanor Bishop i Karin McCracken
Sí Sí Sí és l’espectacle que ens hauria agradat veure quan anàvem a l’institut, una assignatura pendent per a totes les generacions. A través de dues històries protagonitzades per quatre joves, parla sense embuts sobre el desig i el consentiment des de la llibertat de cadascú. Un
espectacle per a joves i adults, optimista, commovedor i amb sentit de l'humor.
Combinant la ficció, els testimonis de joves i la interacció amb el públic, l’actriu Ann Perelló protagonitza aquesta obra de teatre dirigida per Joan Arqué i escrita per les neozelandeses Eleanor Bishop i Karin McCracken, que s’ha estrenat en diversos països arreu del món.
Drama. Català. 60 min.
Autores: Eleanor Bishop i Karin McCracken
Traducció: Màrius Serra
Direcció: Joan Arqué
Intèrpret: Ann Perelló
Moviment i ajudantia de direcció: Carla Tovias
Música i espai sonor: Judit Farrés
Audiovisual: Cultura i Conflicte
Espai: Adrià Pinar
Vestuari: Rosa Lugo
Il·luminació: Anna Boix
Assessorament dramatúrgic: Teresa Turiera-Puigbò Bergadà
Assessorament en salut sexual: Dra. Raquel Tulleuda
Producció: Teatre de l’Aurora
Coproducció: Teatre Principal de Palma
Amb el suport de: Institut Català de les Empreses Culturals
Cadires - Teorema Teatre
La Mont Plans i l’Oriol Genís són dues bèsties escèniques de pura raça, capaces d’omplir amb la seva sola presència qualsevol escenari. Memòria viva de mig segle de teatre català, el seu impressionant ofici actoral traspua un compromís inquebrantable i un amor il·limitat per una professió que sovint bascula de l’efervescència al desdeny amb una rapidesa ferotge.
Veure l’Oriol i la Mont damunt un escenari és reconnectar d’immediat amb la màgia del fet escènic. Fruit d’una saviesa conreada durant centenars d’espectacles i milers de funcions, cada gest seu per molt mínim que sigui, cada paraula pronunciada per més simple que
sembli, esdevenen una veritable celebració d’aquest art de la presència que és el teatre.
Cadires és un homenatge al vell ofici d’aquests éssers tan fràgils i fascinants que són els actors i les actrius. Amb les seves divertidíssimes vicissituds i les seves dramàtiques precarietats. Amb les seves pantomimes i les seves mitges mentides. Amb la seva meravellosa humanitat.
Comèdia dramàtica. Català. 100 minuts.
Amb Mont Plans i Oriol Genís
Dramatúrgia i direcció: Albert Arribas
Ajudant de direcció: Eva Vilar
Producció executiva: Maria Andreu
Fotografies: Carme Ferrer i Pere Cots
Vídeo: Arnau Artigas i Roger Vilà
Agraïments: Marília Samper, Sala Beckett / Obrador Internacional de Dramatúrgia i Jordi Domènech
Producció de Centaure Produccions i Teorema Teatre. Amb el suport de l'OSIC
Premi Margarida Xirgu 2023 a la Mont Plans per aquest espectacle.
Activitat pre-funció:
El dia 11 d’abril a les 19 h: Xerrada sobre la representació de l’envelliment a l’audiovisual amb Iolanda Tortajada, professora a la URV de Gènere, Sexualitats i Comunicació a la Cerveseria Artesana Twins.
Cadires - Teorema Teatre
La Mont Plans i l’Oriol Genís són dues bèsties escèniques de pura raça, capaces d’omplir amb la seva sola presència qualsevol escenari. Memòria viva de mig segle de teatre català, el seu impressionant ofici actoral traspua un compromís inquebrantable i un amor il·limitat per una professió que sovint bascula de l’efervescència al desdeny amb una rapidesa ferotge.
Veure l’Oriol i la Mont damunt un escenari és reconnectar d’immediat amb la màgia del fet escènic. Fruit d’una saviesa conreada durant centenars d’espectacles i milers de funcions, cada gest seu per molt mínim que sigui, cada paraula pronunciada per més simple que
sembli, esdevenen una veritable celebració d’aquest art de la presència que és el teatre.
Cadires és un homenatge al vell ofici d’aquests éssers tan fràgils i fascinants que són els actors i les actrius. Amb les seves divertidíssimes vicissituds i les seves dramàtiques precarietats. Amb les seves pantomimes i les seves mitges mentides. Amb la seva meravellosa humanitat.
Comèdia dramàtica. Català. 100 minuts.
Amb Mont Plans i Oriol Genís
Dramatúrgia i direcció: Albert Arribas
Ajudant de direcció: Eva Vilar
Producció executiva: Maria Andreu
Fotografies: Carme Ferrer i Pere Cots
Vídeo: Arnau Artigas i Roger Vilà
Agraïments: Marília Samper, Sala Beckett / Obrador Internacional de Dramatúrgia i Jordi Domènech
Producció de Centaure Produccions i Teorema Teatre. Amb el suport de l'OSIC
Premi Margarida Xirgu 2023 a la Mont Plans per aquest espectacle.
Activitat pre-funció:
El dia 11 d’abril a les 19 h: Xerrada sobre la representació de l’envelliment a l’audiovisual amb Iolanda Tortajada, professora a la URV de Gènere, Sexualitats i Comunicació a la Cerveseria Artesana Twins.
Nocturna - Gonzalo Albiñana
¿Alguna vez te has quedado embobado, o embobada, en mitad de la noche, mirando a las nubes, la luna y las estrellas? ¿Has pensado en la magia, en los trampantojos que esconden?
SOMBRERO empezó a fantasear cuando su padre le llevó a una excursión nocturna. Desde entonces, busca incesantemente trampantojos, con la ayuda de las sombras, las nubes, la luna, la magia y el humor. Hoy quiero compartir los sueños que albergan con vosotros.
Màgia. Castellà. 75 min.
Gran Premio Extraordinario de Magia 2023
Campeón de Magia de Salón 2023
Premio de Artes Afines (Sombras Chinescas) 2023
Campeón de Magia de Salón 2019.
Disfruta - Ariel Hamui
Embarca’t a un viatge inoblidable amb l’Ariel, el mag i mentalista argentí.
A “Disfruta”, l’Ariel revela com pot manipular la ment humana, submergint-te en un món de suggestió i endevinació de pensaments amb una producció sorprenent. Des del moment en què les llums s'atenuen fins a l'últim acte intrigant, aquest espectacle et submergirà en un clima de misteri, desafiant les lleis de la realitat.
A través d’una sèrie d’actes captivadors, l’Ariel interpreta el comportament i les emocions humanes, predient i influenciant les decisions amb una sorprenent precisió. “Disfruta” és molt més que un espectacle; és una experiència intensa que et convida a explicar els racons més profunds de la teva pròpia ment.
Prepara't per un espectacle ple d’emocions, on la ment i els sentiments són portats al límit. “Disfruta” no és només entreteniment; és una invitació a qüestionar el que creus possible i a qüestionar-te els secrets ocults darrere de la realitat aparent. Uneix-te a l’Ariel en aquesta travessa única i descobreix com la màgia i la ment s’entrellacen en un espectacle que et deixarà meravellat i amb ganes de més. Estàs preparat per gaudir d’una experiència que desafia la percepció i revela els misteris més profunds de la ment humana? Benvingut i “Disfruta”!
Màgia. Castellà. 90 min.
Semifinalista de Got talent España 2021
Il·lusions - Sergi Armentano
Si vols viure la màgia “a lo grande”, en un autèntic espectacle, d’aquells que et deixen amb la boca oberta, Il·lusions és el teu espectacle. Pensat per impressionar i divertir amb la nostra marca personal: la proximitat i participació del públic! Prepareu-vos per viure una experiència inoblidable.
Un espectacle de màgia d'escenari (familiar i per a tots els públics), divertit, dinàmic, musical, interactiu i molt participatiu.
Màgia. Català. 70 min.
La màquina Hamlet - Projecte Ingenu
Hamlet s'interpreta a sí mateix en l'intent desesperant de trobar sentit a la seva existència. No estem a l'època de Shakespeare, s'interpreta a sí mateix en el nostre present més immediat. Ara mateix, davant nostre. I en aquesta representació infinita, Hamlet (o qui l'interpreta) ja ha acabat amb totes les corts reials de Dinamarca, i amb tots els governs del món, i amb tots els sistemes econòmics, i amb totes les ideologies. I encara res té sentit.
Hamlet s'interpreta a sí mateix, ara, davant nostre, i intenta lluitar contra l'última gran evidència: res té sentit, res ha tingut sentit i res tindrà sentit. Mentrestant, la seva víctima, Ofèlia, troba una causa, un sentit, un propòsit i es desempallega del seu rol de víctima i maleeix tot allò que l'ha oprimit. El món ha canviat. Ara la protagonista és Ofèlia.
La màquina Hamlet és un dels textos més icònics del teatre contemporani europeu. Deu anys després de Hamlet de Shakespeare, Projecte Ingenu s'enfronta a la seva versió postdramàtica: la de Heiner Müller.
Drama. Català. 65 min.
Direcció: Marc Chornet Artells
Hamlet: Xavier Torra Xuriguera
Ofèlia: Anna Pérez Moya
(resta de repartiment i equip en curs)
La màquina Hamlet - Projecte Ingenu
Hamlet s'interpreta a sí mateix en l'intent desesperant de trobar sentit a la seva existència. No estem a l'època de Shakespeare, s'interpreta a sí mateix en el nostre present més immediat. Ara mateix, davant nostre. I en aquesta representació infinita, Hamlet (o qui l'interpreta) ja ha acabat amb totes les corts reials de Dinamarca, i amb tots els governs del món, i amb tots els sistemes econòmics, i amb totes les ideologies. I encara res té sentit.
Hamlet s'interpreta a sí mateix, ara, davant nostre, i intenta lluitar contra l'última gran evidència: res té sentit, res ha tingut sentit i res tindrà sentit. Mentrestant, la seva víctima, Ofèlia, troba una causa, un sentit, un propòsit i es desempallega del seu rol de víctima i maleeix tot allò que l'ha oprimit. El món ha canviat. Ara la protagonista és Ofèlia.
La màquina Hamlet és un dels textos més icònics del teatre contemporani europeu. Deu anys després de Hamlet de Shakespeare, Projecte Ingenu s'enfronta a la seva versió postdramàtica: la de Heiner Müller.
Drama. Català. 65 min.
Direcció: Marc Chornet Artells
Hamlet: Xavier Torra Xuriguera
Ofèlia: Anna Pérez Moya
(resta de repartiment i equip en curs)
La màquina Hamlet - Projecte Ingenu
Hamlet s'interpreta a sí mateix en l'intent desesperant de trobar sentit a la seva existència. No estem a l'època de Shakespeare, s'interpreta a sí mateix en el nostre present més immediat. Ara mateix, davant nostre. I en aquesta representació infinita, Hamlet (o qui l'interpreta) ja ha acabat amb totes les corts reials de Dinamarca, i amb tots els governs del món, i amb tots els sistemes econòmics, i amb totes les ideologies. I encara res té sentit.
Hamlet s'interpreta a sí mateix, ara, davant nostre, i intenta lluitar contra l'última gran evidència: res té sentit, res ha tingut sentit i res tindrà sentit. Mentrestant, la seva víctima, Ofèlia, troba una causa, un sentit, un propòsit i es desempallega del seu rol de víctima i maleeix tot allò que l'ha oprimit. El món ha canviat. Ara la protagonista és Ofèlia.
La màquina Hamlet és un dels textos més icònics del teatre contemporani europeu. Deu anys després de Hamlet de Shakespeare, Projecte Ingenu s'enfronta a la seva versió postdramàtica: la de Heiner Müller.
Drama. Català. 65 min.
Direcció: Marc Chornet Artells
Hamlet: Xavier Torra Xuriguera
Ofèlia: Anna Pérez Moya
(resta de repartiment i equip en curs)
Paloma de Parque - Clara Ingold
Paloma de parque és el segon espectacle en solitari de Clara Ingold que versa sobre l’autodestrucció, com a individus i com a societat.
A partir d’anècdotes i vivències personals explicades en clau còmica, Clara Ingold parla dels problemes d’una generació, la seva, que ens impliquen a tots com a societat. “És de la merda des d’on es fa millor la comèdia” i, a la vegada, aquesta serveix com a instrument de denúncia.
Com en el seu espectacle anterior, l’actriu combina monòlegs amb actuacions musicals (compostes per ella mateixa), plens d’humor absurd, ironia i autoparodia en els quals reflexiona sobre l’autoboicot, les relacions, el cànon estètic, ser dona, entre d'altres.
Comèdia. Castellà. 70 min.
Text i interpetació: Clara Ingold
Direcció: Josep Orfila & Clara Ingold
Escenografia i vestuari: Josep Orfila
Assessorament: Jose Artero
Producció musical: Dimas Frías
Fotografies: Pere A. Sastre
Vídeo: Joan Porcel
Producció: Rata Cultura
Paloma de Parque - Clara Ingold
Paloma de parque és el segon espectacle en solitari de Clara Ingold que versa sobre l’autodestrucció, com a individus i com a societat.
A partir d’anècdotes i vivències personals explicades en clau còmica, Clara Ingold parla dels problemes d’una generació, la seva, que ens impliquen a tots com a societat. “És de la merda des d’on es fa millor la comèdia” i, a la vegada, aquesta serveix com a instrument de denúncia.
Com en el seu espectacle anterior, l’actriu combina monòlegs amb actuacions musicals (compostes per ella mateixa), plens d’humor absurd, ironia i autoparodia en els quals reflexiona sobre l’autoboicot, les relacions, el cànon estètic, ser dona, entre d'altres.
Comèdia. Castellà. 70 min.
Text i interpetació: Clara Ingold
Direcció: Josep Orfila & Clara Ingold
Escenografia i vestuari: Josep Orfila
Assessorament: Jose Artero
Producció musical: Dimas Frías
Fotografies: Pere A. Sastre
Vídeo: Joan Porcel
Producció: Rata Cultura
Lo cant de les ànimes mudes - La Tremenda
En el si de dues famílies rurals catalanes que acumulaven anys de disputes i baralles per les terres, germina la llavor d’un nou amor entre l’hereu i la pubilla de cada casa que podria capgirar aquesta situació.
Malgrat tot, la pressió de la història familiar fa que els nostres protagonistes deixin escapar els anys sense dirigir-se poca cosa més que alguna llambregada vergonyosa que, irònicament, fa florir amb més força aquest sentiment que ni el distanciament pel servei militar de l’hereu o pel casament de la pubilla aconsegueixen fer minvar i que els acompanyarà en secret fins a la tardor de les seves vides.
Comèdia dramàtica. Català. 60 min.
Autor: Víctor Català
Música: Ismael Dueñas
Adaptació: Jordi Vilà Zapata
Direcció: Víctor Álvaro
Direcció Musical: Ismael Dueñas
Coreografia: Esther Sabaté
Escenografia i vestuari: Mariona Ubia
Intèrprets alternants: Clàudia Abellán, Paula Amell, David Bonilla, Arnau Fà, Lourdes Martín, Abril Morera, Alèxia Pascual, Gerard Portolés, Queralt Sànchez, Alba Serrano
Activitat post-funció:
El dia 25 de maig (en acabar la funció): col·loqui.
Lo cant de les ànimes mudes - La Tremenda
En el si de dues famílies rurals catalanes que acumulaven anys de disputes i baralles per les terres, germina la llavor d’un nou amor entre l’hereu i la pubilla de cada casa que podria capgirar aquesta situació.
Malgrat tot, la pressió de la història familiar fa que els nostres protagonistes deixin escapar els anys sense dirigir-se poca cosa més que alguna llambregada vergonyosa que, irònicament, fa florir amb més força aquest sentiment que ni el distanciament pel servei militar de l’hereu o pel casament de la pubilla aconsegueixen fer minvar i que els acompanyarà en secret fins a la tardor de les seves vides.
Comèdia dramàtica. Català. 60 min.
Autor: Víctor Català
Música: Ismael Dueñas
Adaptació: Jordi Vilà Zapata
Direcció: Víctor Álvaro
Direcció Musical: Ismael Dueñas
Coreografia: Esther Sabaté
Escenografia i vestuari: Mariona Ubia
Intèrprets alternants: Clàudia Abellán, Paula Amell, David Bonilla, Arnau Fà, Lourdes Martín, Abril Morera, Alèxia Pascual, Gerard Portolés, Queralt Sànchez, Alba Serrano
Activitat post-funció:
El dia 25 de maig (en acabar la funció): col·loqui.
Riures i vermut
El 21 d’abril i el 12 de maig a les 12 h, espai d’Open Mic de la mà de Risses i els seus còmics i còmiques. Com pot millorar? Hi haurà vermut!
Riures i vermut
El 21 d’abril i el 12 de maig a les 12 h, espai d’Open Mic de la mà de Risses i els seus còmics i còmiques. Com pot millorar? Hi haurà vermut!
L'important és participar
Imagineu-vos una cosa que us apassiona tant que us fa perdre el nord. Uns textos tan bons que, llegint-los, se us emporten.
Això és el que els passa a la colla de personatges que trobareu al nostre cercle, al nostre espai segur. Un lloc on podran deixar-se anar i jugar i volar amb les paraules de Santiago Rusiñol, escrites fa poc més d'un segle. Un lloc on, per superar-lo, separar-se'n, primer l'hauran de supurar.
A L'important és participar traurem Rusiñol de la vitrina i en celebrarem la ironia i la sornegueria amb música, amb paraules i amb tot el que tinguem. I si ens fotem en un bon jardí, millor.
A càrrec de la Cia. Anemisko (Barcelona).
L'important és participar
Imagineu-vos una cosa que us apassiona tant que us fa perdre el nord. Uns textos tan bons que, llegint-los, se us emporten.
Això és el que els passa a la colla de personatges que trobareu al nostre cercle, al nostre espai segur. Un lloc on podran deixar-se anar i jugar i volar amb les paraules de Santiago Rusiñol, escrites fa poc més d'un segle. Un lloc on, per superar-lo, separar-se'n, primer l'hauran de supurar.
A L'important és participar traurem Rusiñol de la vitrina i en celebrarem la ironia i la sornegueria amb música, amb paraules i amb tot el que tinguem. I si ens fotem en un bon jardí, millor.
A càrrec de la Cia. Anemisko (Barcelona).
L'important és participar
Imagineu-vos una cosa que us apassiona tant que us fa perdre el nord. Uns textos tan bons que, llegint-los, se us emporten.
Això és el que els passa a la colla de personatges que trobareu al nostre cercle, al nostre espai segur. Un lloc on podran deixar-se anar i jugar i volar amb les paraules de Santiago Rusiñol, escrites fa poc més d'un segle. Un lloc on, per superar-lo, separar-se'n, primer l'hauran de supurar.
A L'important és participar traurem Rusiñol de la vitrina i en celebrarem la ironia i la sornegueria amb música, amb paraules i amb tot el que tinguem. I si ens fotem en un bon jardí, millor.
A càrrec de la Cia. Anemisko (Barcelona).
Els cecs
Un bosc vell, d'aires eternals i cavernós, sota un cel estrellat. Els cossos i els caps lleugerament decantats, les cares d'una lividesa immutable; els llavis entreoberts, els ulls inexpressius… Sumits en un dolor immemorial. Cecs i cegues semblen haver perdut el costum de fer cap moviment inútil. Incapaços de prendre cap decisió, habiten una illa cada cop més assetjada per la mar. La por condiciona constantment la mirada sobre el món i els resigna a no moure’s. Mentre esperen que arribi la salvació, l’obscur de l’ésser humà es fa palès sense ulls que el puguin delatar. Què és capaç de mostrar-se quan ningú no mira? L’individualisme i la manca d’empatia els fan còmplices d’allò que passa al seu voltant.
Espectacle de titelles a càrrec de la Cia. Urmah (Barcelona).
Els cecs
Un bosc vell, d'aires eternals i cavernós, sota un cel estrellat. Els cossos i els caps lleugerament decantats, les cares d'una lividesa immutable; els llavis entreoberts, els ulls inexpressius… Sumits en un dolor immemorial. Cecs i cegues semblen haver perdut el costum de fer cap moviment inútil. Incapaços de prendre cap decisió, habiten una illa cada cop més assetjada per la mar. La por condiciona constantment la mirada sobre el món i els resigna a no moure’s. Mentre esperen que arribi la salvació, l’obscur de l’ésser humà es fa palès sense ulls que el puguin delatar. Què és capaç de mostrar-se quan ningú no mira? L’individualisme i la manca d’empatia els fan còmplices d’allò que passa al seu voltant.
Espectacle de titelles a càrrec de la Cia. Urmah (Barcelona).
Sal
Sal juga amb la paraula, amb allò quotidià i absurd. Convida a reflexionar que tot allò que veiem, escrivim i sentim és una altra cosa. La paraula no és plana, és dinàmica, sempre té una segona o tercera lectura. És un espectacle on es produeix la sorpresa, hi ha una recepta de deliri, joc verbal i humor. Una proposta diferent i original. Un treball on es produeix un desgavell entre el significant i el significat de les paraules.
Comèdia creada per Joan Estrader i Ana Ruiz. En castellà.
Sal
Sal juga amb la paraula, amb allò quotidià i absurd. Convida a reflexionar que tot allò que veiem, escrivim i sentim és una altra cosa. La paraula no és plana, és dinàmica, sempre té una segona o tercera lectura. És un espectacle on es produeix la sorpresa, hi ha una recepta de deliri, joc verbal i humor. Una proposta diferent i original. Un treball on es produeix un desgavell entre el significant i el significat de les paraules.
Comèdia creada per Joan Estrader i Ana Ruiz. En castellà.
Sal
Sal juga amb la paraula, amb allò quotidià i absurd. Convida a reflexionar que tot allò que veiem, escrivim i sentim és una altra cosa. La paraula no és plana, és dinàmica, sempre té una segona o tercera lectura. És un espectacle on es produeix la sorpresa, hi ha una recepta de deliri, joc verbal i humor. Una proposta diferent i original. Un treball on es produeix un desgavell entre el significant i el significat de les paraules.
Comèdia creada per Joan Estrader i Ana Ruiz. En castellà.
Petites tragèdies
Adaptació lliure de quatre peces breus d'A. Pushkin. La trama d’aquestes peces es basa en les passions humanes: l’amor i l’engany, la gelosia, l’avarícia, l’enveja i l’ambició, que l’autor converteix en manifestacions dramàtiques basades en personatges icònics i universals.
Comèdia dramàtica a càrrec de la Cia. Iguana Teatre (Palma).
Petites tragèdies
Adaptació lliure de quatre peces breus d'A. Pushkin. La trama d’aquestes peces es basa en les passions humanes: l’amor i l’engany, la gelosia, l’avarícia, l’enveja i l’ambició, que l’autor converteix en manifestacions dramàtiques basades en personatges icònics i universals.
Comèdia dramàtica a càrrec de la Cia. Iguana Teatre (Palma).
Tenors
Ser tenor és molt dur. Sempre al límit. Sempre més amunt. Sempre més fort. Sempre més llarga, la nota. I en el moment més inesperat, el gall. Gàrgares, farigola i bufandes a 35 graus a l’ombra. Passió exacerbada, melodies inoblidables, lirisme excels que desemboca en la raó de l’existència del tenor: el “pinyol”, que el pot cobrir de glòria o enfonsar-lo en la misèria.
Reunits, per fi, un cop més, els Tres Tenors han trobat un forat a les seves atapeïdes agendes internacionals per acudir a la ineludible cita amb el seu públic. En aquest concert ens oferiran un recull de les més belles i conegudes melodies d’avui i de sempre.
Comèdia a càrrec de la Cia. Illuminati (Barcelona).
Tenors
Ser tenor és molt dur. Sempre al límit. Sempre més amunt. Sempre més fort. Sempre més llarga, la nota. I en el moment més inesperat, el gall. Gàrgares, farigola i bufandes a 35 graus a l’ombra. Passió exacerbada, melodies inoblidables, lirisme excels que desemboca en la raó de l’existència del tenor: el “pinyol”, que el pot cobrir de glòria o enfonsar-lo en la misèria.
Reunits, per fi, un cop més, els Tres Tenors han trobat un forat a les seves atapeïdes agendes internacionals per acudir a la ineludible cita amb el seu públic. En aquest concert ens oferiran un recull de les més belles i conegudes melodies d’avui i de sempre.
Comèdia a càrrec de la Cia. Illuminati (Barcelona).
Tenors
Ser tenor és molt dur. Sempre al límit. Sempre més amunt. Sempre més fort. Sempre més llarga, la nota. I en el moment més inesperat, el gall. Gàrgares, farigola i bufandes a 35 graus a l’ombra. Passió exacerbada, melodies inoblidables, lirisme excels que desemboca en la raó de l’existència del tenor: el “pinyol”, que el pot cobrir de glòria o enfonsar-lo en la misèria.
Reunits, per fi, un cop més, els Tres Tenors han trobat un forat a les seves atapeïdes agendes internacionals per acudir a la ineludible cita amb el seu públic. En aquest concert ens oferiran un recull de les més belles i conegudes melodies d’avui i de sempre.
Comèdia a càrrec de la Cia. Illuminati (Barcelona).
Nodi: de gossos i malditos
Nodi: de gossos i malditos és un espectacle d’autoficció documental a partir de la figura del “maldito” (com els va anomenar Pau Malvido), entesa com aquell que posa en crisi l’establert, la norma. És una conjectura personal sobre com la llibertat es va convertir en motor de canvi als anys 70 i va donar la possibilitat a tota una generació “al·lucinada” d’imaginar i jugar. És un relat, també, de com el desencís posterior va amagar la potència política del moviment més llibertari de la Contracultura durant la Transició.
Drama a càrrec de La Moukhles & Sentís (Barcelona). En català i castellà.
Nodi: de gossos i malditos
Nodi: de gossos i malditos és un espectacle d’autoficció documental a partir de la figura del “maldito” (com els va anomenar Pau Malvido), entesa com aquell que posa en crisi l’establert, la norma. És una conjectura personal sobre com la llibertat es va convertir en motor de canvi als anys 70 i va donar la possibilitat a tota una generació “al·lucinada” d’imaginar i jugar. És un relat, també, de com el desencís posterior va amagar la potència política del moviment més llibertari de la Contracultura durant la Transició.
Drama a càrrec de La Moukhles & Sentís (Barcelona). En català i castellà.
Juicio al extranjero
Juicio al extranjero és una obra 100 % participativa que simularà un judici al protagonista de la novel·la L'estranger d'Albert Camus. El senyor Mersol, que camina per la platja, comet un assassinat sense raó aparent. ¿Aquest assassinat és premeditat o fortuït? En cada funció, els espectadors seran guiats pels actors de la companyia per construir un judici públic. La sentència es decidirà cada nit a la sala.
Comèdia dramàtica a càrrec de la Cia. Indubio (País Basc). En català i castellà.
Juicio al extranjero
Juicio al extranjero és una obra 100 % participativa que simularà un judici al protagonista de la novel·la L'estranger d'Albert Camus. El senyor Mersol, que camina per la platja, comet un assassinat sense raó aparent. ¿Aquest assassinat és premeditat o fortuït? En cada funció, els espectadors seran guiats pels actors de la companyia per construir un judici públic. La sentència es decidirà cada nit a la sala.
Comèdia dramàtica a càrrec de la Cia. Indubio (País Basc). En català i castellà.
Juicio al extranjero
Juicio al extranjero és una obra 100 % participativa que simularà un judici al protagonista de la novel·la L'estranger d'Albert Camus. El senyor Mersol, que camina per la platja, comet un assassinat sense raó aparent. ¿Aquest assassinat és premeditat o fortuït? En cada funció, els espectadors seran guiats pels actors de la companyia per construir un judici públic. La sentència es decidirà cada nit a la sala.
Comèdia dramàtica a càrrec de la Cia. Indubio (País Basc). En català i castellà.
Pes mort
La Laura ha començat una teràpia de grup, però no està gaire convençuda que ho necessiti. Es baralla amb ella mateixa, té un assistent virtual que la consola (o no), una infermera que li diu que plori, un metge que no se la mira i gent que li diu moltes coses. La Laura, de tant en tant, està tan cansada… Ah! I la persegueix per tot arreu una soprano, perquè la Laura és cantant lírica i també canta. Canta, però no menja.
—Hola, em dic Laura, tinc 45 anys i soc anorèxica.
Drama a càrrec de MeriYanes Produccions i Cia. Elena Martinell.
Pes mort
La Laura ha començat una teràpia de grup, però no està gaire convençuda que ho necessiti. Es baralla amb ella mateixa, té un assistent virtual que la consola (o no), una infermera que li diu que plori, un metge que no se la mira i gent que li diu moltes coses. La Laura, de tant en tant, està tan cansada… Ah! I la persegueix per tot arreu una soprano, perquè la Laura és cantant lírica i també canta. Canta, però no menja.
—Hola, em dic Laura, tinc 45 anys i soc anorèxica.
Drama a càrrec de MeriYanes Produccions i Cia. Elena Martinell.
Samurai
En Jorge és un professor de secundària que arrossega un passat fosc. Arriba a un nou centre per fer una substitució, i només de començar, deixa clar que té una manera poc convencional de donar les seves classes, cosa que li comporta una sèrie de diferències amb l’equip directiu del centre. L’ambient de l’institut està carregat. En Jorge fa que els seus companys i companyes es qüestionin sobre la seva pròpia feina. L’ombra del seu passat esquitxa tot el que té al seu voltant i comença a projectar-se perillosament sobre un dels seus alumnes. Enmig de tot plegat, l’institut esclata: passa allò que era impensable.
Drama a càrrec de la Cia. La Mercantil (Balaguer).
Samurai
En Jorge és un professor de secundària que arrossega un passat fosc. Arriba a un nou centre per fer una substitució, i només de començar, deixa clar que té una manera poc convencional de donar les seves classes, cosa que li comporta una sèrie de diferències amb l’equip directiu del centre. L’ambient de l’institut està carregat. En Jorge fa que els seus companys i companyes es qüestionin sobre la seva pròpia feina. L’ombra del seu passat esquitxa tot el que té al seu voltant i comença a projectar-se perillosament sobre un dels seus alumnes. Enmig de tot plegat, l’institut esclata: passa allò que era impensable.
Drama a càrrec de la Cia. La Mercantil (Balaguer).
Risses: Xmas Edition
Risses Xou és un espectacle de stand up (antics monòlegs) d'arrel tarragoní on humoristes de l'escena emergent de Catalunya ofereixen els seus millors blocs de comèdia, tot maridat amb gags teatrals, música i altres sorpreses.
Comèdia. En acabar l'espectacle hi haurà un passi de les Nadales Marranes de Dames i Vells!
Risses: Xmas Edition
Risses Xou és un espectacle de stand up (antics monòlegs) d'arrel tarragoní on humoristes de l'escena emergent de Catalunya ofereixen els seus millors blocs de comèdia, tot maridat amb gags teatrals, música i altres sorpreses.
Comèdia. En acabar l'espectacle hi haurà un passi de les Nadales Marranes de Dames i Vells!