Esteu aquí: Inici Cooperació Educació per la Ciutadania Global Centre de recursos Situación socioeducativa de niñas, niños y adolescentes de comunidades rurales wichí y mbyá guaraní. Los pueblos indígenas en Argentina y el derecho a la educación.

Situación socioeducativa de niñas, niños y adolescentes de comunidades rurales wichí y mbyá guaraní. Los pueblos indígenas en Argentina y el derecho a la educación.

Situación socioeducativa de niñas, niños y adolescentes de comunidades rurales wichí y mbyá guaraní. Los pueblos indígenas en Argentina y el derecho a la educación.

Codi identificador

37.06 - SOC - WIC

Autoria

Diversos Autors

Àmbit

Sistemes economics i politics

Suport

Llibre

Any d'edició

2009

Quantitat

1

Editor

UNICEF

Sinopsi

L'estudi representa el tancament de la primera etapa d'una sèrie d'investigacions sobre els pobles indígenes  a Argentina i el dret a la educació realitzades per UNICEF junt al Centro de Estudios de Población (CEP) i la Asociación de las Juventudes Indígenas de Argentina. La publicació busca un doble objectiu vinculat a satisfer una demanda de coneixement sobre la realitar de les comunitats indígenes a Argentina, a la vegada que poder dimensionar la bretxa existent entre aquesta realitat i la garantia de l'exercici del a la educació.

Document

37.06 - SOC - WIC.pdf — PDF document, 2351 kB (2407677 bytes)
Segells de reconeixement d'administració oberta