El projecte 'Tarragona Centre Comercial Obert' estrena nova imatge gràfica
El projecte de fons europeus Next GenerationEU “Tarragona Centre Comercial Obert” compta amb una nova imatge gràfica. El nou logotip ha estat creat pel dissenyador gràfic Francesc Farré i acompanyarà a partir d’ara totes les actuacions que contempla el projecte. La imatge presentada per Francesc Farré s’inspira en els botons de selecció dels dispositius digitals i ha estat l’escollida entre les propostes de tres dissenyadors gràfics del territori. Un cop escollit el logotip, s’elaborarà el manual d’ús de la marca en el termini d’un mes, el qual contemplarà els criteris gràfics a seguir per a la seva utilització en diferents suports i aplicacions.
Cal recordar que el projecte “Tarragona, centre comercial obert” ha estat finançat amb els fons Next GenerationEU i pretén impulsar la transformació digital comercial i aplicar mesures de sostenibilitat i eficiència energètica. La inversió del projecte està valorada amb un total d’1.498.948 euros i va obtenir una subvenció de 1.199.158,40 euros, el que representa un el 80% de l’import global.
A licitació els armaris refrigerats
D’altra banda, ja està en fase de licitació el servei de subministrament i manteniment d’un punt d’entrega d’armaris refrigerats i intel·ligents al Mercat Central. Es tracta d’una de les actuacions incloses en el projecte “Tarragona Centre Comercial Obert” i que contempla la instal·lació de cinc mòduls d’armaris refrigerats a l’Aparcament Corsini, els quals permetran als usuaris del Mercat tenir a disposició les 24 hores els 365 dies a l’any un punt de recollida de les compres fetes a les parades. Les taquilles permeten la conservació dels aliments a una temperatura d’entre 2 a 8 graus, amb la possibilitat de mantenir-se a temperatura ambient.
La presidenta de Mercats de Tarragona, Montse Adan, ha destacat la millora que aportarà la instal·lació d’aquests armaris refrigerats al Mercat, els quals “permetran oferir més i millors serveis als clients, ampliar l’horari d’atenció a la ciutadania i reduir cues i temps d’espera. En resum, aquesta actuació millorarà l’eficiència comercial de l’equipament tot facilitant el procés de compra dels nostres visitants”.