L'impacte econòmic dels Bons Comerç quadruplica la inversió d'enguany
La segona edició de la campanya de dinamització dels Bons Comerç de l’Ajuntament de Tarragona, que es va dur a terme des del passat 17 de març fins al 30 d’abril, ha obtingut us resultats molt rellevants pel que fa a l’impacte econòmic per a la ciutat.
Segons les dades recollides per la Conselleria de Comerç, s'ha quadruplicat la inversió inicial, que va ser de 100.000 €, de manera que els comerços de la ciutat han obtingut un total de 416.777,11 €. El més significatiu de la campanya ha estat aquest impacte directe que ha tingut sobre el petit comerç. D'aquesta manera, s'ha aconseguit superar les previsions, que en primera instància preveien multiplicar per tres la inversió inicial, ja finalment aquesta s'ha acabat multiplicant per una mica més de 4.
Dels 20.000 bons que es van posar a distribució de la ciutadania se’n va liquidar el 99,99 %, és a dir, 19.998, que s’han gastat de la següent manera:
- 6.945 bons gastats en alimentació (que representen 34.725 €).
- 2.813 bons en moda (14.065 €).
- 1.870 bons en calçat (9.350 €).
- 1.515 bons en parafarmàcia (7.575 €).
En total, es van dur a terme 8.429 compres amb una despesa mitjana per tiquet de compra de 49,45 € i una despesa mitjana per bo utilitzat de 20,84 €.