La segona edició dels Bons Comerç TGN deixa un impacte econòmic de gairebé 400.000 € a la ciutat
La conselleria de Comerç ha volgut fer un balanç de les dues primeres setmanes de la segona edició de la campanya de Bons Comerç TGN, amb un impacte econòmic de gairebé 400.000 € que satisfà l'organització. El conseller de Comerç, Dídac Nadal, ha destacat que "els resultats han estat sorprenents, de fet, han superat les expectatives inicials i la campanya ha suposat una important injecció econòmica per al petit comerç, que és el que volíem".
Concretament, dels bons totals de la campanya, 20.000, se n'han utilitzat 18.155 fins avui a les 13 h del migdia, és a dir, un 90% del total. Amb això, també cal valorar que s'han realitzat 7.679 compres, amb un preu mitjà per bo usat de 20,98 € i preu mitjà de tiquet, de 20,08. L'impacte econòmic doncs, de moment, és de 384.564'32 euros, que variarà fins que s'esgotin els bons i comprovar totes les xifres.
El conseller també ha volgut recordar que "en aquesta segona edició, ens hem trobat molts comerços ja eren experts de l'anterior edició i han preparat promocions, han fet difusió entre els seus clients i a les xarxes socials". En resum, Nadal ha apuntat "que els comerços han estat proactius i han sabut acompanyar la campanya amb iniciatives pròpies, més enllà de les accions de dinamització programades des de la conselleria".
Finalment, el conseller ha volgut agrair la col·laboració des del primer moment de la Cambra de Comerç de Tarragona i ha recordat que la campanya encara no ha acabat, ja que queda una mica menys del 10% de bons per gastar. La previsió és que durant la setmana vinent s'acabin de gastar tots els bons.