Sis noves intervencions d'art urbà dignificaran nous punts comercials de la ciutat
Durant el mes de maig s’intervindrà artísticament en fins a sis mòduls i caixes transformadores del centre de la ciutat en el marc de la campanya ‘Som art urbà’. La conselleria de Comerç de l’Ajuntament de Tarragona i l'associació comercial Via T participen enguany en la coordinació tècnica i artística d'una iniciativa executada per l'Associació d'Il·lustradors de Tarragona (AIT).
Per al conseller de Comerç, Dídac Nadal, “el principal objectiu d’aquesta iniciativa és la promoció comercial a través de la dignificació d’espais públics”. Segons Nadal, “les intervencions artístiques, realitzades per artistes de la nostra ciutat, han de convertir-se en un reclam per visitar Tarragona, ja que omplir els carrers de gent és la millor manera d’acostar les persones als comerços i revitalitzar el sector”.
La primera actuació serà aquest cap de setmana amb la recuperació d’un mòdul a la Rambla Nova a càrrec de Mar Sendra. El següent cap de setmana del mes, l’art arribarà davant del col·legi Santa Teresa de Jesús, de la mà de la il·lustradora Clarisa Garcia, i al carrer Armanyà amb Carlos Ortega i Marc Volpini. El tercer cap de setmana de maig, Namibia Coronado pintarà a la plaça del Cronista Sessé. I el darrer cap de setmana del mes, Downoi Martí i Ariadna Roca treballaran al carrer Reding i Carla Polo ho farà a la plaça dels Carros.
De l’edició d’enguany, que contempla la rehabilitació de diversos espais degradats en punts estratègics comercials, ja s’han rehabilitat el mur del Serrallo —el primer art urbà de la ciutat—, i la façana del Mercat de Torreforta.